گروه شهری: حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری و جمعی از معاونین و قضات این دیوان به همراه سید مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی و نوروزی مدیرکل حقوقی شهرداری تهران روز گذشته از پروژه در دست احداث تونل نیایش و پل طبقاتی صدر بازدید کردند.

پروژه

در این بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مهندسین پروژه مذکور گزارش مبسوطی در ارتباط با ابعاد فنی و مهندسی و نیز اهمیت این پروژه و تاثیر‌گذاری آن در ایجاد آسایش برای شهروندان و سهولت امر ترافیک ارائه کردند، سپس در محل کارگاه پل طبقاتی نیایش رئیس دیوان عدالت اداری در جمع حاضرین از اجرای چنین پروژه‌های عظیمی که در جهت رفاه و آسایش مردم است، قدردانی کرد و گفت: شرایط شهر تهران با سایر شهر‌ها قابل مقایسه نیست و این شهر پایتخت جهان اسلام محسوب می‌شود.

آقای قالیباف شهردار تهران و همکارانشان در مدت مدیریت خود بسیار خوب عمل کرده‌اند و هیچ کاری بالاتر از آن نیست که مسئولین با علم و تلاش خود گره از مشکلات مردم باز کنند. حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین منتظری افزود: اجرای پروژه‌هایی مانند پروژه بزرگراه صدر توسط شهرداری قطعا در جهت آسایش مردم بوده و بسیار ارزشمند است و اجرای این پروژه‌ها در جهت حل مشکلات مردم در موضوع ترافیک امری بسیار مهم است اما آنچه مهم‌تر به‌نظر می‌رسد، احقاق حقوق متعلقه و شرعی مردم است.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده شهادت می‌دهم در هر موردی که موضوع احقاق حقوق مردم مطرح بوده دکتر قالیباف شهردار تهران در این امر کوتاهی نکردند و همواره در جهت تامین حقوق مردم اهتمام داشته‌اند و اگر حکمی علیه شهرداری صادر می‌شده و اگر اعتراضی هم وجود داشته، به‌صورت مستدل و مستند و قانونی مطرح شده است.

منتظری ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار از شهرداری این است که در اجرای پروژه‌ها اگر کسی مدعی حقی است، رضایتش جلب شود. وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه و پروژه‌های بزرگ در شهرمان باشیم.

کد خبر 167680
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز