یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آغاز شد.

پوستر سینمایی

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه برای نخستین‌بار، آیین‌نامه و مقررات جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در اسفند ماه همزمان با نشست رسانه‌ای تشریح عملکرد انجمن در سال 1390 منتشر و رونمایی شده بود، ثبت نام رسما برای شرکت در مهمترین و بزرگترین رویداد فیلم کوتاه در سطح کشور و منطقه آغاز شد.

این جشنواره که از 28 سال گذشته بی‌وقفه و با رشد صعودی در کمیت و کیفیت آثاردریافتی به طور سالانه توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فرصتی است برای ارزیابی و معرفی بهترین تولیدات یکساله فیلم کوتاه ایران و سایر کشورهای جهان و همانطور که در بخش اهداف آن قید گشته است این جشنواره به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی و پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود برگزار خواهد شد.

در ادامه معرفی این دور از جشنواره آمده است: «جشنواره همچون سال گذشته در دو بخش ملی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

در بخش ملی علاوه بر بخش مسابقه ملی، سه بخش پرتوی ایمان، چراغ راه و چشم انداز سرزمین زیبای ما در زیر مجموعه مسابقه قرار دارد و اما در بخش بین‌الملل نیز علاوه بر بخش مسابقه بین‌الملل، دو زیر مجموعه مسابقه آسیا و جهان آسیا را دربر می‌گیرد».

طی اخباری که به تدریج از سوی روابط عمومی انجمن اعلام خواهد شد، معرفی بیشتر بخشها و جوایز به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

روابط عمومی انجمن ضمن دعوت از علاقمندان برای ثبت نام از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir و یا www.cinemajavanan.ir اعلام کرد ثبت نام تا 21 خرداد ماه برای علاقمندان امکان پذیر است.

 

کد خبر 167314

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز