چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم «آدم آهنی» به نویسندگی و کارگردانی رحیم بهبودی‌فر که به تازگی آماده نمایش شده است، در برج میلاد به نمایش در می‌آید.

فیلم ایرانی

به گزارش ایلنا، این فیلم در ژانرهای کودک، تخیلی و کمدی تولید و از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای وسیع و خاصی در آن بهره گرفته شده است.

شهرام قائدی،علی صادقی، لادن طباطبایی، هومن برق‌نورد، محمدعلی کیانی، امیرغفارمنش، مرتضی کاظمی، مرجان قمری، مجید اکبری، علی راسخ، حامد توکلی، مهدی هاشمی، یوسف طاهریان،حامد کیازال و علیرضا مظفری و با حضور احمد علامه‌دهر، شهین تسلیمی، جواد انصافی، احمدرضا اسعدی در این فیلم بازی دارند.

این فیلم جمعه هفته جاری ساعت 18 در برج میلاد اکران خصوصی خواهد داشت.

قصه این فیلم ویدئویی درباره پسرنوجوانی به نام سیناست که به دلیل زیاده‌روی در انجام بازی‌های کامپیوتری دچار توهماتی شده و والدین او نیز توجهی به این امر ندارند.مادر او در پروژه‌های سینمایی طراح گریم و پدر او نیز یک بنگاه‌دار بی‌خیال است و در این میان تنها واله، دایی سینا، که مدیر مدرسه او نیز هست، متوجه این جریان شده و درپی رسیدگی به این مشکل برمی‌آید.

اما ماجرا پیچیده‌تر از چیزی است که به نظر می‌آید تا اینکه ... .

سایرعوامل تولید آدم آهنی عبارتند از: مدیران تولید: مجتبی پیری، بابک رزمجو، مجری طرح: مقصود جباری، جانشین تولید: حمید احمدی، مدیر هنری، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح‌‌مرزی، مدیر تصویربرداری: عباس رحیمی، صدابرداری: بهروز عابدینی، آهنگساز: بهرنگ قدرتی، شاعر: عبدالجبار کاکایی، پشتیبانی تولید: امیر واله، نوید شریفی پور، مسؤول جلوه های ویژه رایانه‌ای: رضا میثاقی، مسؤول بازی رایانه‌ای: امیررضا بانی شرکا، جلوه‌های ویژه میدانی:رضا ترکمان، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: یوسف طاهریان، منشی صحنه: افسانه شیخی، تصویربردار پشت صحنه: نوید جهانشیر و عکاس: میلاد مسگرها.

 

کد خبر 165826

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز