همشهری‌آنلاین: سید ابوالقاسم حسینی تهیه کننده فیلم ارزشی «ملکه» پنجشنبه شب 25 اسفند ماه به دلیل سکته قلبی درگذشت.

شب واقعه

مهر نوشت: تهیه کننده فیلم سینمایی ملکه و مدیر تولید شب واقعه به دلیل سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.

وی امسال در سی‌امین جشنواره فیلم فجر با ملکه ساخته محمد باشه آهنگر که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده بود در بخش مسابقه حضور داشت.

مرحوم حسینی تا کنون مدیریت تولید فیلم‌های شب واقعه، خون بازی، فرزند خاک، کتونی سفید، گیلانه، نیمه گمشده و... را برعهده داشته است.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی درارتباط با درگذشت مرحوم حسینی عنوان کرد، متاسفانه سینمای ایران یکی از مهره‌های ارزشمند خود را از دست داد.

احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این ارتباط گفت: مرحوم حسینی یکی از نیروهای ارزشمند سینمای ایران بود. وی با هر طیف از اهالی سینما تا کنون فعالیت داشته و هرگز شخصی نبوده که از ایشان گله‌ای داشته باشد.

وی افزود: وی با رخشان بنی اعتماد، شهرام اسدی، باشه آهنگر، سعید سعدی و... همکاری داشته است. کافی است با یکی از این سینماگران تماس بگیرد تا از همکاری خود با مرحوم حسینی برای شما بازگو کنند. وی هنرمندی مسلمان، متعهد و ارزشمند بود. فکر نمی‌کنم جایگزین کردن او در سینما کار راحتی باشد.

وی تاکید کرد: او شب گذشته در زمان خواندن کتاب "دا" درگذشت. پیش از این اتفاق به من پیامک داد و خواست در آخرین شب جمعه سال یاد شهدا باشیم و آنها را فراموش نکینم. من در سفر بودم ولی هم اکنون با شنیدن این خبر در راه بازگشت هستم و بسیار متاسف و ناراحتم.

کد خبر 163728
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز