همشهری آنلاین: بوستان‌های تهران میزبان برنامه‌های نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران می‌شوند.

پوستر سینمایی

به گزارش ایلنا؛ ناصر باکیده مدیر بخش جنبی جشنواره با اعلام این خبر افزود: با موافقت محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره و با همکاری شهرداری تهران، پکیجی از فیلم‌های جشنواره در بوستان‌های تهران به نمایش در می‌آید.

وی ادامه داد: در این طرح ۹ بوستان و پارک شهر تهران اقدام به نمایش این آثار همزمان با برپایی جشنواره فیلم ویدیویی تهران در مجموعه سینمایی فلسطین و سالن آموزش و پرورش جزیره ابوموسی می‌کنند.

مدیربخش جنبی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران با بیان اینکه در این طرح «معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران»، «موسسه تصویر شهر» و «موسسه هاتف شهر» با ستاد برگزاری جشنواره همکاری دارند،افزود: ۵۴ سانس در ۹ بوستان شهر تهران از تاریخ ۲۸ خرداد همزمان با آغاز جشنواره تا ۲ تیر به مدت شش شب نمایش داده می‌شود.

باکیده با اشاره به اینکه اکران آثار از طریق نمایش LED‌های مستقر در بوستان‌ها صورت می‌گیرد، بوستان‌های میزبان را به این ترتیب معرفی کرد: فرهنگسرای بهمن در میدان بهمن، پردیس بانوان در اتوبان آزادگان، پارک شقایق در سعادت آباد- میدان کاج، پارک بسیج در اتوبان شهید محلاتی، پارک پلیس در تهران پارس، پارک گفتگو در گیشا، پارک شفق در یوسف آباد، پارک فدک در نارمک و پارک پامچال در اتوبان بعثت.

وی اضافه کرد: بنابه تاکید دبیر و شورای سیاستگذاری جشنواره به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده تا جشنواره فیلم ویدیویی تهران درکنار مجموعه سینمایی فلسطین همزمان تمامی نقاط شهر تهران و مناطق آن را پوشش دهد و امکان استفاده برای علاقمندان و خانواده‌ها وجود داشته باشد.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران از ۲۸ خرداد تا ۲ تیر به همت موسسه رسانه‌های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور و به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 172585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز