پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم پرسپولیس در دیدار با الغرافه قطر رکورد حضور تماشاگران در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را ارتقا بخشید.

karimi

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم پرسپولیس رکورد تعداد حضور تماشاگران در ورزشگاه که در اختیار خودش بود را ارتقا بخشید. براساس آمار ثبت شده تیم پرسپولیس را در دیدار مقابل الغرافه قطر در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا 96 هزار و 200 نفر همراهی کردند که در نوع خود رکوردی تازه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، این رکورد پیش از این نیز در اختیار تیم پرسپولیس بود که در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 برای همراهی این تیم مقابل بنیادکار ازبکستان 95 هزار و 225 نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند. پرسپولیس در آن بازی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل الغرافه قطر از این تیم به عنوان تیمی بزرگ و قهرمان مسابقات فوتبال جام در جام باشگاه‌های آسیا در سال 1991 یاد و اعلام کرده سرخپوشان در هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا باید به مصاف الهلال عربستان بروند.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با کسب هشت امتیاز رتبه نخست جدول رده بندی گروه D رقابت‌ها را در اختیار دارد.

کد خبر 166976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز