همشهری آنلاین: انتخاب آثاری که قرار است در نمایشگاه جایزه جهانی بیداری به نمایش درآید، از ابتدای این هفته آغاز شده است.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، انتخاب آثار نمایشگاهی جشنواره جایزه جهانی بیداری که از روز شنبه  آغاز شده تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

روز شنبه آثار کاریکاتوری که قرار است در نمایشگاه به نمایش درآید توسط بهرام عظیمی، کامبیز درم‌بخش و مسعود ضیایی زردخشویی انتخاب شد که این آثار بعد از نمایش توسط همین 3 داور و نیز مارسیو لیته از برزیل و ژیوکس از ایتالیا داوری نهایی خواهند شد.

داوران بخش پوستر یعنی مصطفی اسداللهی، ابراهیم حقیقی و مصطفی گودرزی نیز پوسترهای نمایشگاه جایزه جهانی بیداری را انتخاب و در دوران نمایشگاه به همراه یوجی ساتو از ژاپن و الکساندر فالدین از روسیه برندگان این بخش را اعلام خواهند کرد.

ابراهیم حاتمی‌کیا، فرزاد هاشمی و سید عباس میرهاشمی نیز روز پنج‌شنبه 31 فروردین عکس‌های نمایشگاه را به داوری خواهند نشست و آنها نیز به همراه میشل ستبون فرانسوی و شهیدالعالم بنگلادشی در دوران نمایشگاه برندگان نهایی این بخش را معرفی می‌کنند.

این جایزه در سه رشته کاریکاتور، پوستر و عکاسی در سال جاری برگزاری می‌شود که در هر رشته 6 جایزه اهدا خواهد شد.

جوایز در هر رشته شامل جایزه بزرگ و ۵ اثر برگزیده است که جایزه بزرگ شامل تندیس زرین، لوح افتخار و مبلغ ۱۰ هزار یورو است و به پنج اثر برگزیده درهر رشته نیز لوح تقدیر به همراه ۲۵۰۰ یورو اهدا می‌شود.

کد خبر 166502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز