همشهری آنلاین: دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان شهریورماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی و اعضای شورا در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

در این جلسه که محمود شالویی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی، بهرام کلهرنیا؛ هنرمند گرافیست و تصویرگر، علی هاشمی شهرکی؛ تصویرگر و مدیر عامل انجمن تصویرگران و یاسمین سینایی؛ هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز، نمایندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر حضور داشتند، نحوه برگزاری و فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمود شالویی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی در این جلسه گفت: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان با هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های هنری کودکان و نوجوانان و ایجاد زمینه‌ای برای رشد این استعدادها برگزار می‌شود و ضرورت دارد با بررسی کارشناسی دوره اول و برنامه‌ریزی دقیق‌تر دومین دوره جشنواره در سطح کیفی بهتر برگزار شود.

در این جلسه مقرر شد که دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، کلاژ، طراحی و خوشنویسی در سه گروه سنی 6 تا 8 سال، 9 تا 11 سال و 12 تا 14 سال از 7 تا 9 شهریور ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان به زودی اعلام می‌شود و سایت جشنواره نیز راه‌اندازی خواهدشد.

جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان برای نخستین بار مرداد ماه سال گذشته در اصفهان برگزار شد.

 

کد خبر 166304

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز