چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین جشنواره هنرهای تجسمی «بوم برکت» در رشته‌های گرافیک و تصویر سازی، عکس، حجم و کاریکاتور از 20 تا 25 اردیبهشت‌ماه با موضوع فرهنگ عمومی و زندگی شهری در شیراز برگزار می‌شود.

جشنواره هنری

به گزارش همشهری آنلاین،آخرین مهلت ارسال آثار در هر بخش 10 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.

روش‌های ثبت نام در اولین جشنواره هنرهای تجسمی بوم برکت به شرح زیر خواهند بود:

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت www.hhfest.ir و یا www.artfars.ir فرم ثبت‌نام در بخش مورد نظر خود را تکمیل و آثار خود را با کیفیت dpi 300 و طول یا عرض pixel 2000 در قسمت مورد نظر upload کنند.

همچنین upload عکس صاحب اثر، RGB و با حجم حداکثر 100 کیلو بایت در محل مشخص شده در سایت الزامی است.

هنرمندان شرکت‌کننده پس از عضویت در سایت جشنواره، فرم ثبت نام بخش مورد نظر را دانلود کرده و پس از تکمیل، آن را به همراه لوح فشرده اثر با کیفیت dpi 300 و طول یا عرض pixel 2000 به همراه لوح فشرده عکس صاحب اثر به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان بخش کاریکاتور، در صورت استفاده از روش پستی باید اصل اثر را (حد اکثر اندازه A3) نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حداکثر مهلت ارسال آثار 10 اردیبهشت و زمان برگزاری نمایشگاههای آثار برگزیده 20 تا 25 اردیبهشت خواهد بود.

مراسم اختتامیه جشنواره نیز 25 اردیبهشت اعلام شده است.

همچنین تکمیل فرم ثبت نام (همه آیتم ها) و ثبت نام در سایت جشنواره برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است.

به آثار ارسالی پس از مدت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

حوزه هنری استان فارس استفاده از آثار برگزیده جشنواره در کلیه امور مرتبط با جشنواره و به نمایش گذاشتن آنها در نمایشگاه را دارا بوده و شرکت در جشنواره به معنای پذیرفتن این مورد است.

کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره از طریق سایت قابل دریافت است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از این طریق تازه‌ترین اخبار مربوط را دریافت کنند.

کد رهگیری ارائه شده نیز باید پس از ثبت نام در سایت نزد شرکت کنندگان بماند، چرا که کلیه ارتباطات شما با دبیرخانه جشنواره از طریق این کد است.

کلیه شرکت کنندگان باید بخش مورد نظر خود را برای ارسال آثار مشخص کنند. (بخش اصلی یا بخش ویژه).

علاقمندان به شرکت در بخش‌های مختلف این جشنواره می‌توانند با تلفکس: 5 - 2349173/0711 تماس بگیرند یا به حوزه هنری استان فارس به نشانی: شیراز، جهار راه خیرات، به سمت سینما شیراز، جنب بانک ملی، طبقه دوم مراجعه کنند.

کد خبر 165853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز