یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

همشهری ورزشی: تا قبل از دقیقه 60، ابهت پرسپولیس کاملاً شکسته شده بود، آنچه بعد از این اتفاق افتاد فقط مرهمی کوچک بر زخمی‌بود که از دقیقه 14 سر باز کرده بود.

 پرسپولیس با نیت رسیدن به نبرد قهرمانی بازی را آغاز کرد، اما هرگز گمان نمی‌بردند که طی 60 دقیقه اول بازی رنگ صورت نیمکت‌نشینان به رنگ پیراهن‌شان نزدیک شود. آتش این بازی در دقیقه 14 با ضربه دیدنی میثم خسروی از گوشه محوطه جریمه پرسپولیس آغاز شد.

11 دقیقه بعد محسن بیاتی‌نیا از فاصله 40متری توپ را از بالای دستان فرشید کریمی‌وارد دروازه پرسپولیس کرد تا نیمه اول با حساب دو بر صفر، به سود پیکان به اتمام برسد. گل بیاتی‌نیا فوق‌العاده زیبا بود. پیکان در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 48 روی شوت محکم ایمان حیدری به گل سوم رسید.

چهارمین گل این تیم اما توسط محمدرضا طهماسبی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

پس از این گل پرسپولیسی‌ها فشار حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند و سرانجام مهرزاد معدنچی در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

این در حالی بود که باقری در نیمه اول (دقیقه 18) یک پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد و توپ را به اوت فرستاد. در دقیقه 83 و در شلوغی دروازه پیکان، فراز فاطمی‌گل دوم را به ثمر رساند تا امیدواری‌های پرسپولیس برای مساوی کردن بازی بیشتر شود.

در دقیقه 1+90 سومین گل پرسپولیس روی شوت باقری به ثمر رسید و این پایان کار بود تا پیکان در نهایت با حساب چهار بر سه برنده از زمین خارج شود.

در اواسط این بازی تماشاگران پرسپولیس به مصطفی دنیزلی اعتراض کردند. آنها زمانی که پرسپولیس با سه گل از حریف عقب بود علیه سرمربی ترکیه‌ای پرسپولیس شعار دادند.

البته دامنه این اعتراض به بازیکنان پرسپولیس هم رسید. این پنجمین شکست پرسپولیس در این فصل بود. آرزوی رسیدن پرسپولیس به بالای جدول، تبدیل به یک کابوس بزرگ شده است.

دنیزلی: اگر اخراج هم شوم ناراحت نمی‌شوم

مصطفی دنیزلی پس از شکست سنگین مقابل پیکان اظهار داشت: «نمی‌خواهم در مورد پیکان صحبت کنم. هر 15 سال یک‌بار چنین اتفاقی برای یک تیم می‌افتد که این مسئله نیز در زمان مربیگری من اتفاق افتاد.»

وی در ادامه افزود: «بعضی از بازیکنان تیم ما به نفع پرسپولیس و برخی دیگر به ضرر تیم ما بازی می‌کنند. سعی داریم تیم بشویم اما باید بازیکنانی داشته باشیم که بتوانیم تیم را تغییر دهیم که دست من در این مورد بسته است.»

دنیزلی تصریح کرد: «بازی می‌توانست نتیجه‌ای غیر از این داشته باشد اما متأسفانه بازی به سود ما نشد. از اخراج خودم ناراحت نمی‌شوم چون تیم‌هایی که مرا کنار گذاشته‌اند از عملکرد خودشان در پایان ابراز پشیمانی کرده‌اند ضمن این که هدف من در این مدت درست کردن تیم بوده است.»

کد خبر 16612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز