همشهری آنلاین: هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور با تساوی سایپا و برد استقلال، جمعه 27 بهمن برگزار شد.

در مهم ترین دیدارهای این هفته سایپا تیم صدر نشین جدول در ورزشگاه شریعتی کرج میزبان ملوان بندر انزلی بود و استقلال در ورزشگاه آزادی از تیم بحران زده فولاد خوزستان پذیرایی کرد. سایپا که با هدایت علی دایی تنها در صدر نشسته بود این هفته در خانه یک امتیاز به ملوان بندر انزلی داد تا استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار تر کند. ملوان بندر انزلی موفق شد سایپا را در خانه با نایجه یک بر یک متوقف کند تا تنور کورس قهرمانی را داغ تر کند. برای ملوان قربانی در دقیقه 30 گلزنی کرد و گل مساوی تیم صدرنشین لیگ برتر را صادقی در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اما 30 کیلومتر آنسوتر در ورزشگاه آزادی استقلالی ها که خبر شوکه کننده خذف آنها از جام باشگاه های همه را تکان داده است موفق شدند در یک بازی زیبا و جذاب با نتیجه 3 بر دو از سد فولاد خوزستان بگذرند. گل های استقلال را مجیدی در دقیقه 27، اکبرپور در دقیقه 55 و بائو در دقیقه 65 به ثمر رساندند و در مقابل حنیفی در دقیقه 47 و امیر خلفه اصل در دقیقه 85 برای فولاد خوزستان گل زنی کردند.

در دیگر بازی جمعه برق شیراز و ذوب آهن به تساوی دو بر دو رضایت دادند؛ گل های برق را مارکوسی و غلام زاده به ثمر رساندند و هر دو گل ذوب آهن توسط رجب زاده به ثمر رسید.
مس کرمان هم جمعه موفق شد سه امتیاز دیگر به امتیازاتش اضافه کند؛ این تیم موفق شد دو بر صفر از سد فجر شهید سپاسی شیراز بگذرد.

دو تیم تهرانی راه آهن و پیکان هم در این روز به تساوی دست پیدا کردند.
پس از انجام این بازی های همچنان سایپا با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال با 36 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است. پرسپولیس هم با31 امتیاز و یک بازی کم تر مثلث تیم های تهرانی صدر لیگ را کامل می کند. پرسپولیس بازی هفته نوزدهم خود را شنبه در برابر استقلال اهواز برگزار خواهد کرد.

کد خبر 15870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز