شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

همشهری ورزشی: دومین روز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست پرسپولیس در اهواز همراه بود.

سرخپوشان در ورزشگاه نفت اهواز مقابل حریفی قرار گرفتند که در بازی رفت با نتیجه چهار بر صفر در ورزشگاه آزادی مغلوب‌شان شده بود اما فیروز کریمی در خانه برنامه‌های متفاوتی برای شکست حریف سرخپوش داشت و توانست پرسپولیس را در اهواز مغلوب کند.

شاگردان مصطفی دنیزلی تغییرات زیادی نسبت به بازی با سپاهان نداشتند اما بازی را از همان ابتدا پراشتباه آغاز کردند تا جایی که می‌توان گفت پرسپولیس یکی از بدترین بازی‌های فصل جاری خود را به نمایش گذاشت.

در دقیقه 12 تیم میزبان با اشتباه عجیب فرشید کریمی و ضربه سر فریدون فضلی به گل برتری رسید در حالی که پرسپولیس تا پایان نیمه  اول موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد نکرد.

در نیمه دوم مهاجمان استقلال اهواز اگر کمی دقت داشتند می‌توانستند نتیجه بازی رفت را به نفع تیم خود تکرار کنند. مدافعان پراشتباه پرسپولیس بارها، میداودی و فضلی را در موقعیت گلزنی قرار دادند اما شاگردان کریمی به همان یک گل برای پیروزی اکتفا کردند و استقلال اهواز با این پیروزی ارزشمند تا مکان سوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی از روز دوم هفته نوزدهم، پاس به ناکامی‌هایش پایان داد و بالاخره سه امتیاز خانگی را جشن گرفت. صباباتری در این روز رقیب شاگردان شاهرخی بود و با نتیجه دو بر یک مقابل پاس شکست خورد.

میختاریان مهاجم ارمنستانی در دقیقه 13 بالاخره اولین گل خود را با پیراهن پاس به ثمر رساند اما در دقیقه 34 سعید بیگی کار را به تساوی کشاند.

پاس که پس از شکست در جام حذفی نیاز فراوانی به برد در این دیدار حساس داشت در نیمه دوم برای به ثمر رساندن گل پیروزی تلاش زیادی کرد و بالاخره با پاس دیدنی خسرو حیدری، عباس آقایی در دقیقه 85 گل پیروزی‌بخش را وارد دروازه صباباتری کرد تا ضیایی موقعیت بحرانی تیمش را باور کند.

پاس و شاهرخی هم با این پیروزی احتمالا چند روزی از بند انتقادها رها خواهند شد.

کد خبر 15984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز