چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری ورزشی: با توجه به جدایی مهرداد اولادی در پایان نیم‌فصل اول دنیزلی اعلام کرد به مهاجم جدیدی نیاز دارد و زیاد شعبو، مهاجم باشگاه الجیش سوریه جهت برطرف کردن ضعف‌های خط حمله پرسپولیس به این تیم تهرانی پیوست.

زیاد شعبو متولد سال 1979 است  45 بار در ترکیب تیم ملی سوریه قرار داشته و 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

وی در پرسپولیس پیراهن شماره 23 را بر تن خواهد کرد. شعبو پس از ورود به تهران و عقد قرارداد نهایی با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از آمدن به ایران خوشحالم چون فکر می‌کنم ایران و مردم این کشور از نظر فرهنگی و مذهبی شباهت بسیاری به هموطنانم دارند. همچنین سال‌ها است که پرسپولیس را به خوبی می شناسم و خوشحالم که می توانم پیراهن این تیم پرطرفدار را بر تن کنم.

مهاجم سوری پرسپولیس در خصوص فوتبال ایران گفت: من فوتبال ایران را خیلی خوب می‌شناسم و جالب‌ترین نکته برای من حضور تماشاگران زیاد در بازی‌های لیگ این کشور است.

مهاجم ملی‌پوش سوریه افزود: تخصص من بازی در خط حمله است و امیدوارم در پرسپولیس روند گلزنی خودم در باشگاه الجیش و تیم ملی سوریه را ادامه بدهم اما اگر مربی تیم بخواهد، می‌توانم در خط میانی هم بازی کنم.

شعبو در خصوص انگیزه‌اش برای پیوستن به پرسپولیس گفت: انگیزه من به هیچ وجه مالی نبوده ، تنها امیدوارم در این تیم موفق شوم و انتظارات مربیان و هوادارانش را برآورده کنم. البته پیش از آمدن به ایران با سرمربی تیم ملی سوریه مشورت کردم.

مهاجم جدید پرسپولیس که تا 21 روز نمی‌تواند برای این تیم بازی کند در این خصوص گفت: متاسفم که نمی‌توانم 3 هفته در ترکیب قرار بگیرم اما از روز پنج‌شنبه در تمرینات حاضر می‌شوم و امیدوارم زودتر با بازیکنان تیم هماهنگ شوم. می‌خواهم  نمایش خوبی در لیگ برتر داشته باشم.

کد خبر 14659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز