جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی فتح الله زاده می‌گوید از چند ماه پیش به رئیس هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرده که فصل بعد مدیرعامل نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعات به وجود آمده پیرامون مذاکره با امیرقلعه‌نویی برای فصل بعد اظهار کرد: دلیلی ندارد که ما این کار را انجام دهیم. تازه احتمال دارد که من در آخر فصل در استقلال نباشم. آن وقت مدیرعامل بعدی با مربی‌ای که از پیش انتخاب شده چه باید بکند؟ بنابراین این کار، درست نیست.

 وی ادامه داد: ضمن اینکه ما از عملکرد مظلومی راضی هستیم. ما الان یک جام گرفته‌ایم. در یک جام دیگر مدعی هستیم و جام سوم هم در پیش است. نباید فراموش کنیم که استقلال در این فصل مثلث خط میانی خود را به دلیل مصدومیت به مدت طولانی در اختیار نداشت. یعنی مصدومیت تیموریان، جباری و کیانوش رحمتی خیلی کار ما را سخت کرد اما مظلومی با همین شرایط قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.

 فتح‌الله زاده که از مظلومی حمایت می‌کرد افزود: این نشان می‌دهد که مظلومی مربی قابلی است. در لیگی که هر تیم معمولا مربی زیاد عوض می‌کند ما دو سال مظلومی را نگه داشته‌ایم. هیچ اختلافی بین ما نیست. ما روی ادامه بازی‌ها تمرکز کرده ایم و بعد از فصل درباره مربی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه فصل بعد مدیرعامل استقلال نخواهد بود گفت: چند ماه قبل به رسولی نژاد اعلام کردم که سال آینده مدیر عامل استقلال نخواهم بود. به همین خاطر به آنها گفتم که روی افراد مورد نظرشان تمرکز کنند.

 یکی از این افراد محمدحسین قریب بود که از مدیران خوب کشور است. به هر حال من چندین سال مدیرعامل استقلال بوده‌ام. قرار نیست تا ابد مدیرعامل بمانم.

 مدیرعامل استقلال همچنین درباره بحث‌های پیش آمده میان منصور پورحیدری و خبرنگاران در تمرین‌های استقلال گفت: پورحیدری موسفید ورزش و فردی قابل احترام ماست. اگر رفتار او گاهی تند می‌شود دوستان باید بدانند که استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و طبیعتا او هم حساسیت بیشتری روی کارها دارد.

کد خبر 166011
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز