همشهری‌آنلاین: یک مقام مطلع گفت: توکلی رسانه‌ای کردن موضوع حکمیت را قبل از استیضاح به مصلحت نمی‌داند و می‌خواهد موضوع در یک فضای آرام و غیر رسانه‌ای پیگیری و نتیجه‌گیری شود اما حکمیت توکلی طی دو نامه جداگانه به اطلاع زاکانی و مرتضوی رسیده است. مرتضوی گفته بود: حکمیت توکلی هر چه باشد، می‌پذیرم.

فارس نوشت: توکلی در مورد نتیجه حکمیتش در جلسه بررسی علت اصلی استیضاح بین زاکانی و مرتضوی که به درخواست مرتضوی انجام شده گفت: حاضر به مصاحبه در رابطه با این موضوع نیستم و فعلا در این باره معذوریت دارم و قصد رسانه‌ای کردن این موضوع را ندارم.

توکلی تاکنون دو جلسه بسیار مفصل برگزار کرده است و پس از شنیدن اظهارات طرفین نظر مکتوب خود را اعلام کرده است.

قرار بود احمد توکلی نماینده مردم تهران جلسه‌ای با استیضاح کنندگان وزیر کار که به خاطر انتصاب مرتضوی این استیضاح را در دستور کار خود گذاشته‌اند، داشته باشد.

مقرر شده در صورتی که توکلی اظهارات منتسب به مرتضوی را که از سوی زاکانی عنوان شده با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده قبول کند، مرتضوی از سمت خود کناره‌گیری کند تا بحث استیضاح وزیر کار هم منتفی شود. مرتضوی خود چنین وعده ای را داده بود.

توکلی در پاسخ به این سوال که نظر نهایی شما در مورد جلسه مشترک با آقای زاکانی و مرتضوی چیست، گفت: بهتر است این موضوع را از خودشان بپرسید.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پاسخ به این سوال که شنیده‌ایم قرار است نظرتان را کتبا اعلام کنید، اظهار داشت: من معذورم، معذرت می‌خواهم.

کد خبر 165975
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز