سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اجرای نمایش "آدمکش" کارمحمد زواربی ریا که در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، شب گذشته به داوود فتحعلی بیگی و خسرو احمدی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشور تقدیم شد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین شب گذشته نمایش "آدمکش" با حضور داوود فتحعلی بیگی نویسنده و کارگردان تئاتر و همچنین خسرو احمدی بازیگرتئاتر و تلویزیون و جمعی از هنرمندان تئاتر روی صحنه رفت.

در پایان این اجرا، محمد بیریا کارگردان نمایش، ضمن اشاره به زحمات این هنرمند و توجه به تئاتر ایرانی، اجرای نمایش را به آنها تقدیم کرد.

داوود فتحعلی بیگی در پایان اجرا ایجاد فضایی کاملا رئالیستی را از نقاط قوت این نمایش ارزیابی کرد که به خوبی با مخاطبان ارتباط می‌گیرد.

این نمایش در اولین هفته اجرای خود میزبان تعدادی از هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینما نیز بود که از آن میان مجید جعفری، سیروس همتی، حسن باستانی، سیروس اسنقی و... در پایان اجرا با دست اندرکاران این نمایش به گفت و گو نشستند و نظر ات خود را درباره این نمایش بیان کرده و آن را نمایش ایرانی بومی در فضایی صمیمی و کاملا مردمی و به شکل کاملا رئالیستی و به دور از فضای ماورایی و آوانگارد توصیف کردند.

حسن باستانی با اشاره به اسم نمایش آن را اجرایی صمیمی و انسانی ارزیابی کرده که برخلاف ترسناکی عنوان آن نشاط زندگی و پویایی مردم را به خوبی نشان می‌دهد.

وی کار روی گویش مازندرانی بازیگران و تسلط آنان بر این گویش را ستود.

نمایش آدمکش که فضایی رئالیستی و بومی دارد با سوژه پلیسی درباره وقایعی است که در یک قهوه خانه در شمال کشور رخ می‌دهد.

در این نمایش بازیگرانی همچون سروش طاهری، علی برجی، منیژه داوری، سید علی موسویان،بهرام افشاری، پیام کیانی، بهار محمد زاده، احسان علیجانی، مسعود بابایی، سهیل ملک آرایی، داوود محمد آبادی، محمد بی ریا و عباس عبدالله‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

طراحی صحنه و لباس این نمایش را وحید لاری و آهنگسازی آن را بهنام رحیمی بر عهده دارند.

نمایش آدمکش فردا چهارشنبه 23 فروردین ویژه اصحاب رسانه اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 165654

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز