همشهری آنلاین: به دنبال رد کلیات لایحه بودجه سال 91 در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس که برای نخستین بار در تاریخ مجلس رخ داد ، امروز مجددا برای کلیات لایحه رای گیری شد که با 28 رای موافق به تصویب رسید.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت درباره نتیجه نشست کمیسیون تلفیق مجلس که صبح امروز با حضور علی لاریجانی برگزار شد، گفت: کمیسیون تلفیق با کلیات لایحه بودجه موافقت کرد.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با ۲۸ رای موافق و ۷ رای مخالف از مجموع ۳۵ رای ماخوذه با کلیات لایحه بودجه موافقت کردند.

در حال حاضر کمیسیون تلفیق در حال بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۱ است.

نشست کمیسیون تلفیق با حضور علی لاریجانی و نماینده دولت

نشست کمیسیون تلفیق مجلس هشتم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و اکثریت اعضای این کمیسیون از صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد.

عبداللهی و ابوترابی‌فرد به‌عنوان رئیس و نایب‌رئیس این کمیسیون نیز در این جلسه حضور دارند.

نشست امروز کمیسیون تلفیق به دلیل درخواست اعضای این کمیسیون برای بررسی مسائل بودجه و همچنین رأی‌گیری مجدد کلیات لایحه بودجه ۹۱ برگزار شد.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره نشست کمیسیون تلفیق گفت: تعداد زیادی از اعضای کمیسیون تلفیق تقاضا داشتند که نشست امروز با حضور علی لاریجانی برگزار شد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه روز گذشته تلفیق عزیزی نماینده دولت حضور نداشت از حضور وی در نشست صبح امروز خبر داد.

کد خبر 165480
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز