همشهری آنلاین: مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران، فعالیت‌های نمایشی خود را در سال 91 از 15 فروردین ماه با اجرای شش اثر نمایشی آغاز کردند.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، این مجموعه فعالیت‌های نمایشی خود در سال 91 را با اجرای مراسم آیین آغاز نمایش"پس از سقوط" به کارگردانی منیژه محامدی در میان استقبال کم نظیر هنرمندان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه از 15 فروردین ماه آغاز کرده است.

در سال 91 سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، میزبان نمایش"پس از سقوط" به ترجمه و کارگردانی منیژه محامدی است.

این نمایش به مدت زمان 90 دقیقه و بازی هنرمندانی چون محمد اسکندری، مهوش افشار پناه، نیما رئیسی، رضا مختاری و آناهیتا همتی هر روز به استثناء روزهای شنبه، از ساعت 20:30 در سالن یاد شده به روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به محمد خداوردی طراح صحنه و نور، ارشام مودبیان موسیقی و دستیار اول کارگردان، حسین هاشمی تصویرسازی، مهدی فاتحی طراح پوستر و بروشور و پیمان شیخی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی رضا حداد نیز از دیگر نمایش‌های مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که به مدت زمان 105 دقیقه و بازی مهناز افشار، سیامک انصاری، برزو ارجمند، لیلی رشیدی و ... از ساعت 20 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.

نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در ساعت 22 و شنبه‌ها در ساعت 20 نیز اجرای ویژه خواهد داشت.

سالن استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان هم در فروردین و اردیبهشت ماه سال 91 میزبان چهار نمایش صحنه‌ای "سمفونی تنفر" نوشته و کار میلاد عباسی به مدت زمان 40 دقیقه در ساعت 17:30، نمایش "قرمز+ یک عالمه سفید" نوشته ماریا شاهی وبه کارگردانی بهنام حجتی با مدت زمان 70 دقیقه در ساعت 18:45، نمایش"ساقه‌های لاغر کم خون" نوشته و کار سلیمان تاش به مدت زمان 50 دقیقه در ساعت 20:30 و نمایش"آیینه پشت سکوت" نوشته منصور فارسی و به کارگردانی امیر میری به مدت زمان 80 دقیقه در ساعت17 است.

 

کد خبر 164838

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز