همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید با توجه به شرایط موجود و خواست جامعه فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی، با تمام توان برای رسیدن به این هدف مهم، تلاش می‌کند.

کارلوس کی روز

کارلوس کی‌روش که برای دیدار بازی‌ تیم‌های داماش گیلان و ملوان انزلی در استادیوم شهید عضدی رشت حضور یافته بود در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: از آنجا که این دیدار بازی حساسی در مجموعه دیدارهای لیگ برتر فوتبال به شمار می‌آمد و با در نظر گرفتن فرصت پیش آمده برای تماشای این دیدار و ارزیابی بازیکنان دو تیم به رشت آمدم.

وی افزود: پس از ارزیابی از توان فنی بازیکنان دو تیم درخصوص نفرات دعوت شده از این دو تیم به اردوی آینده تیم ملی نظر خواهم داد و هرگز در طول بازی درخصوص عملکرد بازیکنان و نحوه بازی تیم‌ها نظری نمی‌دهم.
سرمربی تیم ملی ایران روزهای دشواری پیش‌رو دارد
کی‌روش ادامه داد: با توجه به شرایط موجود به نقطه نظر سرمربیان تیم‌ها و نحوه ارنج تیم‌شان احترام می‌گذارم و هر بازیکنی که بتواند نظراتم را در سیستم آینده تیم ملی جلب کند، به اردو دعوت خواهم کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: جو استادیوم رشت با وجود طرفداران دو تیم داماش و ملوان در این بازی مثال‌زدنی بود و شاهد دیداری مهیجی از سوی هر دو تیم با تشویق تماشاگران بودم.

کارلوس کی‌روش در پایان درخصوص شانس صعود ایران به جام جهانی فوتبال به ایسنا گفت: به هر ترتیب در گروه ایران تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان تیم‌های قدرتمند و قابل احترامی هستند که تمامی هشت دیدار رفت و برگشت‌مان با این تیم‌ها از دشواری خاصی برخوردار است و تلاش می‌کنیم با کسب حداکثر امتیازات ممکن، صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی برزیل داشته باشیم.

کد خبر 164086
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز