گروه اقتصادی: عرضه محدود میوه‌های نوروزی در میادین میوه و تره بار و برخی کلانشهرها در روزهای نخست تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار باعث شد تا صف برای خرید میوه‌های عرضه شده طولانی شود، اما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه میوه شب عید به اندازه کافی در سطح استان توزیع می‌شود، گفت:

میوه

نرخ هر کیلو گرم پرتقال برای مصرف‌کننده 1200تومان و سیب 1700 تومان تعیین شده است. به گزارش شاتا، دیروز یدالله صادقی افزود: در مجموع 8هزار و 500 تن میوه که تماما تولید داخلی است، قرار است در 15 میدان اصلی میوه و تره بار و250 واحد صنفی با نرخ مصوب عرضه شود.وی با یادآوری اینکه توزیع میوه شب عید از روز گذشته آغاز شده و تا اشباع کامل بازار ادامه دارد، گفت: 23هزار تن میوه توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار برای توزیع ذخیره شده و قیمت آن به‌صورت هفتگی در شورای نرخ‌گذاری تعیین می‌شود.

صادقی درباره نمایشگاه‌های فروش بهاره، فروش فوق‌العاده و توزیع کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مدعی شد: با توجه به مناسب‌بودن قیمت‌ها، تنوع کالایی و کیفیت راضی‌کننده، مردم استقبال خوبی از بازار کرده‌اند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین درباره مرغ و گوشت در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: توزیع گوشت و مرغ گرم و منجمد همچنان ادامه دارد و کمبودی در این مورد وجود ندارد.

کد خبر 163782
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز