مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۵:۳۳
۰ نفر

گروه شهری: پایانه 70هکتاری آزادی از محدوده داخل شهری به منطقه22 منتقل می‌شود.


مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران در توضیح دلیل انتقال پایانه غرب تهران (آزادی) به منطقه‌22 گفت: در این قسمت پرترافیک شهر هرروز 2 تا 3‌هزار اتوبوس تردد می‌کند که موجب به‌وجود آمدن مشکلات ترافیکی زیادی شده است.

محمدرضا حاجی‌بیگی در نشستی با خبرنگاران حتی از برنامه انتقال پایانه جنوب به خارج شهر سخن گفت و اظهار کرد: کارهای مطالعاتی برای انتقال پایانه غرب به منطقه22 صورت گرفته و جلساتی با اعضای شورای شهر نیز در این باره خواهیم داشت تا بتوانیم با انتقال این پایانه به بخش دیگری از شهر شاهد تسهیل ترددها در غرب تهران باشیم. مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با بیان اینکه 2‌هزار و 747 اتوبوس در پایانه غرب مشغول به خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: محدوده اطراف میدان آزادی درگیر ترددهای خارج شهری شده و مشکلات عدیده‌ای در این بخش از شهر ایجاد شده و انتقال پایانه غرب به منطقه22 از موضوعاتی است که مورد تأیید کارشناسان و متخصصان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های استقبال از سفرهای نوروزی در پایانه‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: علاوه بر استقرار شبانه‌روزی تاکسی‌ها در پایانه‌ها، اتوبوس‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده که آماده انتقال مسافران به ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های اتوبوسرانی شهری است. حاجی‌بیگی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 6‌هزار اتوبوس در پایانه‌های شهر تهران آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است، گفت: از 25 تا 29 اسفند ماه پیک سفرها از طریق پایانه‌های مسافربری خواهد بود که در این مدت پیش‌بینی می‌شود 2‌میلیون و 200‌هزار نفر از طریق پایانه‌ها سفر کنند.

کد خبر 163351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز