مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان پایانه​ها و پارک سوارهاى تهران با بیان این​که تمام پایانه​های پایتخت به فیبر نوری مجهز شده است گفت: با این امکان فروش بلیت از طریق اینترنت محقق می‌شود.

مهندس ولی آذروش در گفت​وگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانى براى تهیه بلیت​هاى نوروزى اتوبوس​هاى بین شهرى، خرید اینترنتى این بلیت​ها امکان پذیر شده است.

وی تصریح کرد: براساس پیش​بینی​های صورت گرفته حداقل 50 درصد از بلیت​های نوروزی اتوبوس​های بین شهری از طریق اینترنت به فروش خواهد رسید که این امر می تواند سبب شود که دیگر شاهد صف​های عریض و طویل خرید بلیت در پایانه​ها نباشیم و همچنین بخش عمده​ای از سفرهای دورن شهری در این ایام که همه ساله شاهد آن بودیم کاهش یابد.

مدیر عامل سازمان پایانه​ها و پارک سوارها با بیان این​که ستادهاى نوروزى به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان در پایانه هاى تهران تشکیل شده گفت: سازمان پایانه‌های مسافربری به منظور تبدیل پایانه‌ها به نقاطی آرام و ایمن برای مسافران اقدامات خدماتی و رفاهی خود را افزایش می‌دهد.

مهندس آذروش همچنین از راه اندازی اتاق ویلچر در پایانه های شهر خبر داد و گفت : برای جابه جایی افراد مسن و معلولان در پایانه​های تهران مکان​هایی درنظر گرفته شده که ویلچر در اختیار افراد ناتوان قرار دهد تا جابه جایی آنها در سطح پایانه به راحتی صورت گیرد.

وی راه‌اندازی آسانسور و پله برقی برای رفت و آمد این افراد از برنامه‌های آینده این سازمان برشمرد و افزود: برنامه ریزی دقیق و مدونی جهت ارایه خدمات مطلوب و ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی در پایانه های شهر صورت گرفته است و در تلاشیم با تشکیل ستادهای نوروزی خدمات رسانی مناسبی به مسافران نوروزی داشته باشیم و شاهد رضایت مندی آنها از خدمات باشیم.

کد خبر 76012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز