شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: حدود 15 هزار قطعه عکس به دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران ارائه شد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، محمود شالویی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران با استقبال قابل توجه عکاسان مواجه شد و بیش از 2500 عکاس آثارشان را به دوسالانه ارسال کردند.

شالویی ادامه داد: در این دوسالانه که در بخش عکاسی مستند و عکاسی نوآورانه برگزار می‌شود 14 هزار و 713 اثر از 2570 هنرمند عکاس به دبیرخانه رسید که 6409 اثر نوآورانه و 8304 اثر در بخش عکاسی مستند است.

مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به ترکیب شرکت کنندگان در دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران گفت: 1662 عکاس مرد و 908 عکاس زن آثارشان را به جشنواره فرستادند و 1503 عکاس از شهرستان‌ها و 1607 هنرمند از تهران در دوسالانه شرکت کرده‌اند که استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و البرز بیشترین شرکت کننده را در دوسالانه دارند.

با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران، انتخاب آثار از چهارشنبه 17 اسفندماه آغاز شده است.

در بخش عکاسی نوآورانه افشین شاهرودی، شهریار توکلی، کیارنگ علایی، رومین محتشم و مهدی مقیم نژاد انتخابات و داوری آثار را انجام می‌دهند و در بخش عکاسی مستند نادر داوودی، فرهاد سلیمانی، جاسم غضبانپور، مجید ناگهی و محمد غفوری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران اردیبهشت‌ماه سال آینده در تهران و یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 163133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز