مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر دفتر ادبیات و هنر پایداری حوزه هنری استان تهران در نشست پایانی مجمع بانوان راوی دفاع مقدس گفت: طی دیدار و صحبت‌های انجام شده با بانوان فعال جهان اسلام در تلاش هستیم برای سال بعد و در جلسات آتی مجمع بانوان راوی را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین، سید مهدی ابطحی در این‌باره گفت: پانزدهمین نشست مجمع بانوان راوی دفاع مقدس روز گذشته برگزار شد و ما در طی این جلسات تلاش کردیم تا به آسیب شناسی و ارائه راهکارهای به روز و کار آمد در عرصه ادبیات دفاع مقدس برسیم و همچنین به معرفی این عرصه و استفاده از تجربیات موفق این بانوان در عرصه نگارش و روایت پرداخته شود.

سید مهدی ابطحی با اشاره به اینکه این مجمع در سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد افزود: سلسله نشست‌های بانوان روای دفاع مقدس در سال آینده، با حضور بانوان فعال در حوزه بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

در آخرین نشست مجمع بانوان راوی در سال 90 از مجموعه "حضور" که اولین نشریه الکترونیکی و تخصصی بانوان راوی است، رونمایی شد.

جلسات هم اندیشی بانوان راوی به صورت ماهانه و با حضور بانوانی همچون سیده زهرا حسینی راوی کتاب "دا "، معصومه رامهرمزی راوی کتاب" یکشنبه آخر" ، مینا کمایی راوی کتاب " دختران اپی دی"، شمسی سبحانی راوی کتاب " از چند ده لا تا جنگ"، شهلا غیاثوند راوی کتاب "اینک شوکران3"سید نساء هاشمیان" راوی کتاب نیمه پنهان" زهرا پناهی " راوی کتاب دلیل " فرشته ملکی راوی کتاب "اینک شوکران۱" ، مژگان کشاورزیان راوی کتاب "اینک شوکران۲"و.... برگزار می‌شود.

کد خبر 162942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز