همشهری آنلاین: نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ایده از سرگیری مذاکرات گروه ۵+۱ با ایران درباره موضوع هسته‌ای این کشور ابراز نارضایتی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ایده از سرگیری مذاکرات گروه ۵+۱ با ایران درباره موضوع هسته‌ای این کشور ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بنیامین نتانیاهو» بعد از دیدار با «استفان هارپر» نخست وزیر کانادا در شهر اوتاوا با طرح اتهاماتی علیه ایران گفت: «ایران می‌تواند باز هم کاری کند که قبلا انجام داد. ایران همانند گذشته می‌تواند برای تعلل به مذاکرات ادامه داده یا از آن سوء استفاده کند، تا بتواند به پیشرفت در برنامه هسته‌ای خود و به خط پایان هسته‌ای، به سرعت برسد.»

او افزود: معتقدم که جامعه بین المللی نباید در این دام بیفتند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و گفت: «قدرتهای بزرگ اتفاق نظر دارند که همه گزینه‌ها باید همچنان برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای روی میز باشد».

نتانیاهو افزود که می‌خواهد آزادی مانور اسرائیل در قبال تهدید ایران را حفظ کند و قصد ندارد که از آمریکا بخواهد خطوط قرمز درباره ایران وضع کند.

او بار دیگر با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای گفت: «اسرائیل حق خود را برای دفاع از خودش در برابر ایران محفوظ می‌دارد و جامعه بین المللی نباید اجازه ادامه تلاش دامنه دار ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را بدهد».

کد خبر 162395
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز