چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: متهم در حالیکه دوران حبس را سپری می‌کند، از طریق یک خط اعتباری با شاکی تماس گرفت و توانست وی را فریب دهد.

کلاهبرداری

به گزارش برنا، پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ زیادی به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی، بلافاصله پرونده مقدماتی تشکیل و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بنا بر اظهارات شاکی و گرفتن استعلام از بانک مذکور، مشخص شد که متهم در حالیکه دوران حبس را سپری می‌کند، از طریق یک خط اعتباری با شاکی که رستوران‌دار است، تماس گرفته است.

متهم در اولین تماس، خود را پزشک معرفی کرده و تعداد زیادی پیتزا سفارش داده است. پس از درخواست هزینه از سوی شاکی، متهم شماره حساب وی را برای واریز پول دریافت و پس از دقایقی به شاکی اعلام کرده که مبلغ درخواستی واریز شده است.

شاکی پس از چک کردن حساب بانکی، متوجه شد که هیچ مبلغ واریزی در حساب خود ندارد. به همین دلیل با شماره متهم تماس گرفته و موضوع را مطرح کرد که در پاسخ این جملات را شنید: من یک پزشک هستم، دروغی در کارم نیست و تو به من تهمت می‌زنی.

متهم با عنوان این مطلب که می تواند به صورت اینترنتی موضوع را پیگیری کند، توانست رمز کارت و شماره حساب رستوران‌دار را دریافت کرده و سپس تمام موجودی وی را برداشت کند.

شاکی پس از چک کردن مجدد حساب، متوجه شد که نه تنها پولی به حساب وی پرداخت نشده، بلکه حساب خالی شده است. مراجع قضایی پس از پیگیری، توانستند منزل متهم را شناسایی کنند که پس از مراجعه به منزل، همسر متهم اعتراف کرد که شوهرش مدتهاست در حبس بوده و در زندان هم دست از کلاهبرداری بر نمی‌دارد.

کد خبر 162224
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز