همشهری آنلاین: نشست کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ در حالی تشکیل جلسه داد که پرونده سه بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ دسته اول مورد بررسی قرار گرفت.

فوتبال

به گزارش ایسنا، به دلیل عدم درخواست استیناف از سوی بازیکنان و بر اساس قوانین، اسامی بازیکنانی که به اخطار کتبی بدون گذراندن دوره محرومیت محکوم شدند، به شرح زیر اعلام می شود:

 این بازیکنان به دلیل اینکه فاقد سابقه قبلی محکومیت تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ هستند و از ماده ممنوعه میتل هگزان آمین استفاده کردند ، شامل تخفیف شده و به اخطار کتبی بدون گذراندن دوره محرومیت محکوم شدند.

 1-مهدی امیر آبادی -باشگاه استقلال تهران

 2-سید میثم حسینی- باشگاه استقلال تهران

 3-مهرداد پولادی( این بازیکن در حال حاضر در باشگاه پیروزی بازی می کند.اما زمانی که تست کنترل دوپینگ از وی گرفته شده ، در تیم مس کرمان حضور داشت.)

 4-حسین کیانی مقدم-باشگاه شهرداری اراک

کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ اعلام کرد طبق مفاد ماده 82 آئین نامه ملی مبارزه با دوپینگ، این توبیخ به منزله یکبار تخلف است و در صورت تکرار از سوی بازیکن در مراحل رسیدگی بعدی از نظر ملاک تصمیم گیری با تشدید مجازات مد نظر قرار خواهد گرفت.

 در پایان لازم به به یاد آوری دوباره است رای صاده شده برابر با مواد 90 تا 96 آئین ملی مبارزه با دوپینگ ایران از امروز ، اول اسفند تا سوم اسفند ماه قابل اعتراض در کمیسیون استیناف آراء دوپینگ فدراسیون فوتبال خواهد بود.

کد خبر 161138
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز