شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مختلف متخلفان فوتبال را اعلام کرد و بر اساس آن قلعه نویی با محرومیت مواجه شد و استقلال نیز باید جریمه بپردازد.

قلعه نویی

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و راه آهن شهر ری در حالی به میزبانی اهواز برگزارشد که از سوی مجید جلالی سرمربی تیم فولاد به نحوه داوری اعتراض شد که این امر موجب تحریک تماشاگران تیم فولاد شد. بر همین اساس کمیته انضباطی طبق مواد 20 و 22 آئین نامه انضباطی ضرورت رعایت مقررات و پرهیز از دخالت در امر داوری، به وی تذکر داد و توصیه کرد که سرمربی تیم از انجام هر گونه اقدامی مبنی بر تحریک تماشاگران خود داری کند.

 سرمربی سابق داماش محروم شد

 دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان درحالی برگزار شد که قاسمپور سرمربی سابق تیم داماش مرتکب تخلفاتی شد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 5میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران تیم داماش، این باشگاه به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر به عنوان میزبان محکوم شد.

 جریمه نقدی و محرومیت برای قلعه نویی

 دیدار دو تیم صبا قم و تراکتورسازی تبریز در قم برگزار شد که ایمان عالمی احد از مربیان تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اعتراضات داوری از محوطه فنی یاخراج شد. همچنین به دلیل رفتار ناشایست امیر قلعه نویی سرمربی تیم، وی نیز از سوی داور مسابقه اخراج شد. بر همین اساس عالمی مربی تیم تراکتور به توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. امیر قلعه نویی نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

moreزندگینامه مربیان فوتبال ایران

 به دلیل تخلفات تماشاگران دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم، هر دو تیم به پرداخت 30 میلیون ر یال جریمه نقدی محکوم شدند.

  جریمه نقدی و تذکر برای مدیرعامل تراکتورسازی تبریز

به دلیل تخلف محمد حسین جعفری مبنی بر مصاحبه غیر مجاز به تذکر مبنی بر رعایت مقررات و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

  به دلیل تخلف تماشاگران، ملوان جریمه شد

 دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم ملوان در طول برگزاری مسابقات و بعد از آن مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس تیم ملوان بندر انزلی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 جریمه برای تیم‌های استقلال و فولاد مبارکه

 دیدار دو تیم استقلال و سپاهان در حالی برگزار شد که تماشاگران دو تیم مرتکب تخلفاتی شدند. همچنین از سوی منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرت. بر همین اساس تیم سپاهان به دلیل تخلف تماشاگران به پرداخت 30 میلیون ریال و تیم استقلال به پرداخت20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کمیته اضنباطی به پورحیدری تذکر داد تا قوانین و مقرارت مربوط به مسابقه را رعایت کند.

 به دلیل تاخیر هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه ، هر کدام ازتیم ها به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 157896
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز