همشهری آنلاین: مراسم افتتاحیه بخش ویژه بیداری اسلامی و عدالتخواهی جهانی چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ساعت 16 شنبه 29 بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین بخش ویژه چهارمین جشنواره تجسمی فجر به موضوع بیداری اسلامی و عدالتخواهی جهانی اختصاص دارد که در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر، مجسمه‌سازی، سفال، تصویرگری، نگارگری و کاریکاتور برگزار می‌شود.

در این بخش 299 اثر از 232 هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود که 31 اثر در رشته عکاسی از 11 عکاس، 125 کاریکاتور از 100 کاریکاتوریست، 43 اثر در رشته پوستراز 37 هنرمند،22 اثر در رشته تصویرگری از 13 تصویرگر، 22 اثر در رشته سفال از 21 سفالگر، 10 اثر در رشته نقاشی از 9 هنرمند، 13 اثر در رشته مجسمه‌سازی از 12 مجسمه ساز و 21 اثر ننگارگری از 21 هنرمند نگارگر و 12 اثر خوشنویسی از 11 هنرمند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بخش ویژه بیداری اسلامی و عدالتخواهی جهانی با حضور هنرمندان و مسئولان در موزه هنرهای معاصر فلسطین آغاز می‌شود و نمایشگاه آثار این بخش تا 25 اسفند‌ماه ادامه دارد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر تهران (آثار هنرمندان مدعو)، موسسه فرهنگی، هنری صبا (آثار رقابتی نقاشی، خوشنویسی، نگارگری و پوستر)، فرهنگسرای نیاوران (آثار رقابتی عکاسی و سفال)، موزه هنر امام علی (ع) (آثار رقابتی کاریکاتور، تصویرگری و مجسمه)، موزه هنرهای معاصر فلسطین (آثار بخش ویژه بیداری اسلامی و عدالتخواهی جهانی) و 30 استان برگزار شده است.

 

کد خبر 160565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز