همشهری آنلاین: فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی در چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر 5 تا 10 اسفند ماه در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران نمایش داده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، بخش فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی برای نخستین بار در چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر برگزار می‌شود و آثار منتخب این بخش رقابتی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

همچنین در بخش جنبی فیلم‌های کوتاه د استانی و سینمایی درباره هنرهای تجسمی نمایش داده می‌شود.

130 فیلم مستند به دبیرخانه بخش فیلم‌های مستند چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر رسیده است، که علیرضا قاسمخان، جواد رمضان نژاد و مهناز شایسته فر در حال انتخاب آثار هستند.

امسال جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر فرصتی را برای پرداختن به فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فراهم کرده است.

بخش فیلم های مستند هنرهای تجسمی چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به منظور تشویق و ترغیب سینماگران و فیلمسازان به ساخت فیلم های هنرهای تجسمی است و برای نخستین بار فیلم های مستند در زمینه هنرها و هنرمندان تجسمی در یک رویداد با یکدیگر رقابت می‌کنند و نمایش داده می‌شود و جشنواره‌ای به صورت تخصصی این فیلم‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد.

تهیه آرشیو فیلم‌هایی که درباره هنرهای تجسمی ساخته شده است و سعی در ایجاد زمینه‌ای برای نمایش فیلم‌ها از اهدافی است که بخش فیلم‌های مستند چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر دنبال می‌کند.

 

کد خبر 160301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز