همشهری آنلاین: مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس ضمن اعلام حضور مستقلانه در انتخابات پیش‌رو، تأکید کرد که از حضور در فهرست‌ها 'بدون پذیرفتن تعهد' استقبال می‌کنم.

شیخ الاسلام
حسین شیخ‌الاسلام داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از شهر تهران، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: اینجانب به درخواست بعضی از بزرگواران محترم تصمیم گیرنده فهرست جبهه متحد اصولگرایان برای نامزدی در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر نام‌نویسی کردم؛ بنا به اطلاع، علی‌رغم تلاش‌های طرفداران، حضور بنده در فهرست مذکور حضور مقدر نشد. ضمن تشکر و سپاس از آنان و دیگر عزیزانی که مرا برای حضور در فهرست‌های دیگر دعوت کرده‌اند، تصمیم خود را جهت شرکت در انتخابات مجلس نهم به صورت مستقل اعلام می‌کنم.

شیخ‌الاسلام در ادامه این اطلاعیه، از حضور در فهرست‌هایی که تنظیم کنندگان آنها، توجهات اعتقادی و سیاسی‌ وی را قبول دارند، بدون پذیرفتن تعهد استقبال کرده است.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس همچنین تأکید کرده است: این تصمیم در پاسخ به تشویق جمعی از دوستان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای کمک به مشارکت گسترده‌تر شهروندان محترم تهرانی در انتخابات که ممکن است نظرات و مواضع اینجانب را بویژه در سیاست خارجی و به طور اخص در احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین مورد تائید می‌دانند، اتخاذ شده است.
کد خبر 160461
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز