همشهری آنلاین: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به حمایت‌های شهرداری از تولید آثار فاخر سینمایی، گفت: امیدوارم که فضای سیاست‌زده جامعه این اجازه را به ما بدهد تا در دو سال آینده شاهد کارهای فاخر و تأثیرگذاری باشیم.

به گزارش فارس، امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در یک سال اخیر با توجه به مسائل مختلف، دیدگاه‌های گوناگونی در حوزه فیلم و سینما به وجود آمده است که در تلاشیم با فراهم کردن بسته محتوایی و راهبردی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این حوزه گام‌هایی برداشته شود.

وی در ادامه افزود: بسته محتوایی و راهبردی شهرداری تهران تلاش کرده است با استفاده از کارهای فاخر و به دور از ارائه کارهای سبک و ضعیف یک مسیر هدفمندی را دنبال کند.

خوراکیان با تشریح راهبردهای شهرداری تهران در این زمینه خاطرنشان کرد: اولویت‌دادن موضوع‌هایی همچون دفاع مقدس، تغییر جدی در فرآیند فیلم همانند استفاده بهتر از سوژه‌ها، استفاده از نیروهای توانمند در حوزه پیشکسوتان و جوانان و همچنین ایجاد ارتباط با فعالان فرهنگی و متخصصان حوزه سینما از مهمترین راهبردهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای ارائه آثار سینمایی فاخر است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: در فیلم"بوسیدن روی ماه" که با حمایت شهرداری همراه بود، تلاش کردیم در یک مسیر راهبردی و جدی وارد شویم؛ چرا که معتقدیم فضای سیاست‌زده جامعه اگر به ما اجازه دهد تا دو سال آینده کارهای فاخر و تأثیرگذاری را ارائه خواهیم کرد.

خوراکیان اظهار داشت: امیدوارم با ارائه آثار فاخر به بسیاری از دغدغه‌های کهنه و قدیمی در این زمینه پاسخگو و شاهد تأثیرگذاری آن در جامعه باشیم.

 

کد خبر 159723

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز