دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در روزی که زندی ستاره میدان بود توانست بازی باخته را به مساوی تبدیل کند.

زندی فریدون

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته بیست‌و پنجم مسابقات لیگ برتر استقلال میزبان سایپای کرج بود. در این بازی که معدودی تماشاگر از آن استقبال کرده بودند، سایپا با طراوت‌تر آغاز کرد و استقلال کمی خسته و سردرگم نشان داد. همین وضعیت منجر به گل نخست سایپا شد. امیر منوچهری در دقیقه 33 این نتیجه را رقم زد تا نیمه اول بدون قدرت محسوس استقلال با همین نتیجه به پایان برسد.

نیمه دوم نیز به روال نیمه اول‌‌ آغاز شد و مجدد منوچهری در دقیقه 54 گل دوم تیم‌اش را به ثمر رساند. استقلال بعد از این نتیجه کمی به خود آمد اما زنگ بازگشت استقلال به بازی را فریدون زندی با ضربه استادانه خود در دقیقه 58 نواخت. ضربه‌ای که منچر به گل نخست آبی‌پوشان شد. بعد از این گل استقلال میدان‌دار بازی بود تا اینکه بهترین بازیکن زمین بار دیگر در دقیقه 54 با یک ضربه کاشته دیگر گل تساوی را به ثمر رساند.

استقلال در دقایق بعدی چند بار خطر آفرین شد و یک بار هم کریم انصاری‌فر می‌توانست نتیجه را برای سایپا تغییر دهد که بخت یار هیچ‌کدام از دو تیم نبود و بازی با این تساوی به پایان رسید.

 استقلال با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و قبل از بازی سپاهان به صدر جدول بازگشت و سایپا هم 31 امتیازی نهم ماند.

در سایر بازی‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن هم که برای انجام دیدار خود به کرمان سفر کرده بود در پایان 90 دقیقه نتوانست از پس حریف قعرنشین خود بربیاید و با نتیجه تساوی بدون گل برابر مس سرچشمه متوقف شد.

 ذوب‌آهن با این تساوی 33 امتیازی شد، اما تفاضل گل کمترش نسبت به پرسپولیس باعث شد که جایگاه هشتمی‌اش در جدول رده‌بندی تغییر نکند.

 مس سرچشمه هم با کسب یک امتیاز این بازی 18 امتیازی شد تا بالاخره در پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر عدد امتیازهایش با رتبه‌اش در جدول یکسان شود.

کد خبر 159631
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز