همشهری آنلاین: مهاجم استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا هواداران پرسپولیس بعد از دربی این همه پیامک درست کردند گفت: پرسپولیسی‌ها دو سال نبرده بودند و پیامک‌هایشان جمع شده بود.

borhani

فارس نوشت: آرش برهانی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل سایپا گفت: فعلا در این شرایط که می‌بینید هستیم ولی امیدوارم در بازی حساس مقابل ذوب آهن همه چیز را برگردانیم.

وی افزود: متاسفانه تمام تیم‌ها مقابل ما دفاع می‌کنند و دل به ضد حملات می‌بندد. سایپا خوب بازی کرد ولی ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. فاصله 4 روز 4 روز مسابقات باعث شده تا فشار سنگینی به بدن بازیکنان وارد شود. شاید اگر حتی یک روز به فاصله بازی‌ها اضافه شود شرایط ما فرق کند.

برهانی در خصوص دلایل شکست استقلال مقابل پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم خیلی آنها را دست کم گرفتیم و در حالی که تا دقایق پایانی همه چیز از آن ما بود. می‌توانستیم بیش از 4 گل به آنها بزنیم اما دست کم گرفتن حریف کار دست ما داد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا هواداران پرسپولیس بعد از دربی 74 این همه پیامک درست کردند گفت: پرسپولیسی‌ها 2 سال نبرده بودند و پیامک‌هایشان جمع شده بود. منتظر بودند تا در یک بازی برنده شوند و همه آنها را بفرستند.

کد خبر 159653
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز