هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر از سه شنبه آغاز خواهد شد که در حساس‌ترین بازی سپاهان صدرنشین این مسابقات ساعت 15:30 میزبان سایپا خواهد بود.

فوتبال

سپاهان که استقلال و تراکتورسازی را جدی‌ترین رقیبان خود برای کسب عنوان قهرمانی می‌داند، در بازی فقط به فکر کسب 3امتیاز است تا قبل از تعطیلی لیگ همچنان صدرنشین باشد. البته بازی استقلال و ملوان در این هفته به تعویق افتاده و احتمال صدرنشینی تراکتور هم بسیار ضعیف است ولی زردپوشان اصفهانی به هیچ عنوان قصد ندارند در فولادشهر امتیاز از دست بدهند.

سپاهان در بازی رفت با 4 گل سایپا را در کرج شکست داد ولی مجید صالح سرمربی این تیم امیدوار است که در اصفهان آن شکست تلخ را جبران کند.صالح می‌گوید: «بازی بسیار سختی پیش رو داریم و باید برابر صدرنشین به میدان برویم که بازیکنانش از نظر روحی - روانی شرایط بسیار خوبی دارند. در بازی رفت نتیجه خوبی کسب نکردیم ولی سایپا چند هفته پیش توانست در اصفهان برابر ذوب‌آهن به پیروزی برسد و حالا امیدواریم در اصفهان باز‌هم نتیجه خوبی کسب کرده و شکست بازی رفت را هم جبران کنیم.» سایپا در این بازی باید مقابل تیمی قرار بگیرد که بهترین خط دفاع لیگ را دارد ولی نارنجی‌پوشان کرجی هم با بازیکنانی مثل کریم انصاری فرد و امین منوچهری خط حمله پرقدرتی دارند.

منوچهری می‌گوید: «قدرت مدافعان و خط دفاع حریف به من و انصاری فرد انگیزه مضاعف می‌دهد تا بتوانیم خودمان را برابر مدافعان قدرتمند لیگ محک بزنیم به همین دلیل بازی با مدافعان قدرتمند لذت بخش‌تر است و ما با تمام توان به میدان می‌رویم تا دروازه حریف را باز کنیم.»

التهاب در قعر جدول

در یکی دیگر از بازی‌های حساس سه شنبه تیم قعر جدولی مس سرچشمه میهمان شهرداری تبریز خواهد بود. شاگردان اصغر شرفی هفته به هفته امیدهای خود را برای ماندن در لیگ از دست می‌دهند و این مربی تا به امروز نتوانسته مس را از قعر جدول نجات دهد. شرفی می‌گوید:« من به بازیکنان گفتم که هنوز 9 هفته از لیگ باقی مانده و امکان هرگونه اتفاقی وجود دارد، بنابراین هنوز برای ناامید شدن زود است. من به آنها تاکید کردم که برای حفظ شخصیت خود و باشگاه مس سرچشمه فقط به شکست شهرداری در تبریز فکر کنند.

اگر احساس کنم که هرکدام از بازیکنانم انگیزه خود را از دست داده و فکر می‌کنند تیم ما شانسی برای بقا ندارد مجبورش می‌کنم ساکش را روی کولش انداخته و در اتوبان قدم بزند!» در طرف مقابل علی‌اصغر مدیرروستا سرمربی شهرداری هم جایگاه متزلزلی روی نیمکت این تیم دارد و در 8 بازی گذشته فقط یک برد به‌دست آورده است.

در تبریز شایعه شده که اگر شهرداری مس سرچشمه را شکست ندهد مدیرروستا برکنار خواهد شد ولی میرمعصوم سهرابی مدیرعامل شهرداری تبریز می‌گوید: «درست است که عملکرد شهرداری با مدیرروستا خوب نبوده اما واقعاً فوتبال دلپذیری بازی می‌کنیم.ما از مدیرروستا حمایت می‌کنیم و امیدواریم نتایج ما این‌گونه ادامه پیدا نکند.»

صنعت نفت آبادان هم در زمین خودش میزبان راه‌آهن خواهد بود و این بازی از این لحاظ حساس است که 2 تیم در جدول رده‌بندی همسایه هستند.

نفت و راه آهن با 30 و 28 امتیاز در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند و آبادانی‌ها قصد دارند با کسب 3 امتیاز خانگی این بازی فاصله خود را با تیم‌های پایین جدول بیشتر کنند. در طرف مقابل راه آهن هم به‌دنبال جبران شکست هفته قبل مقابل داماش است و اگر این بازی را واگذار کند دوباره در جمع فانوس به دستان لیگ قرار خواهد گرفت. یحیی گل‌محمدی مربی راه آهن در آستانه بازی با نفت می‌گوید:« متأسفانه مصدومیت امید عالیشاه و میرهانی هاشمی مشکلات ما را بیشتر کرده ولی برای رسیدن به پیروزی به آبادان می‌رویم و امیدواریم بتوانیم با مهار بازیکنان مطرح این تیم خصوصا فونیکه‌سی به هدف‌مان دست یابیم.»

کد خبر 160386
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز