گروه شهری: معاون اجرایی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:

از مجموع حدود 60 هزار درخواست دریافت طرح ترافیک سال 91 با 26 هزار و 876 درخواست موافقت شده است. وحید نوروزی در گفت‌وگو با شهرنوشت ضمن اعلام این مطلب افزود: طی پردازش‌های صورت گرفته با 10 هزارو 734 فقره درخواست حقوقی و 16 هزار و 142 فقره درخواست خبرنگاران، بیماران خاص و افراد عادی موافقت شده است و مابقی نیز سهمیه‌بگیران و ارگان‌های دولتی و حمل ونقل عمومی و دیگر موارد را شامل می‌شود.

معاون اجرایی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سایت شهرداری تهران از شنبه آینده 15 بهمن ماه به‌منظور ثبت نام باز خواهد شد، گفت: باز بودن سایت ثبت نامی به معنای ثبت نام جدید نیست و تنها آن‌دسته از افرادی که از طریق ارگان یا سازمان مربوطه سهمیه دریافت کرده‌اند ولی تاکنون موفق به دریافت کدرهگیری نشده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت کدرهگیری اقدام کنند. نوروزی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان ثبت‌نام جدید در سایت نخواهیم داشت، گفت:

با توجه به اینکه بدون دریافت کدرهگیری امکان ارائه آرم طرح ترافیک وجود ندارد لذا تنها سهمیه‌بگیران می‌توانند ثبت نام مجدد داشته باشند. وی یادآور شد: ثبت نام جدید برای دریافت آرم طرح ترافیک سال 91 تنها منوط به افزایش سهمیه از سوی وزارت کشور است. معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از روز پنجشنبه هفته گذشته سایت به‌منظور اعلام نتایج و دریافت اعتراضات متقاضیان باز شده است، گفت: با توجه به اینکه تمامی فرایند تایید براساس 16پارامتر امتیازبندی در سیستم رایانه‌ای انجام شده است به متقاضیان توصیه می‌شود اعتراض نکنند اما چنانچه اعتراض دارند می‌توانند موارد اعتراض خود را در سایت ارائه کنند که تا پایان بهمن‌ماه نیز نتایج اعتراضات اعلام خواهد شد.

کد خبر 158727
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز