مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز چاپ آرم‌های طرح ترافیک سال 91 و توزیع آن از 20 اسفند بر اساس حروف الفبا خبر داد.

آرم طرح ترافیک

مهندس وحید نوروزی با اشاره به اینکه اطلاعات متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک با پایان یافتن مهلت از مراکز خدمات الکترونیک شهر جمع‌آوری شده است، افزود: بر این اساس با تجمیع اطلاعات چاپ آرم‌های طرح ترافیک سال 91 در تهران آغاز شد.

 وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آرم‌های طرح ترافیک حدود 20 اسفندماه توزیع می‌شود افزود: زمان دقیق توزیع آرم‌های طرح ترافیک متعاقبا اعلام می‌شود.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: چاپ آرم‌های طرح ترافیک پس از اتمام در اختیار دفاتر الکترونیک شهر قرار گرفته و توزیع این آرم‌ها به صورت سراسری و بر اساس حروف الفبا انجام می‌شود.

 وی به ایسنا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قطعا اشخاص حقیقی که مدارک مورد نیاز آرم‌های طرح ترافیک خود را به دفاتر الکترونیک شهر به طور کامل تحویل داده‌اند تا پیش از پایان سال آرم‌های جدید را دریافت می‌کنند و اعتبار آرم‌های سال 90 پایان امسال به اتمام رسیده و از ابتدای سال آینده آرم‌های سال 91 معتبر خواهند بود.

کد خبر 162712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز