همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار 46 هنرمند ایرانی برای حمایت از زنان جوان بنیاد امید مهر در گالری "اثر" به مدت 3 روز برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با همکاری دو گالری "اثر" و "آران" برپا می‌شود که عواید آن صرف کمک به برنامه‌های بنیاد امید مهر می‌شود.

هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه شامل هنرمندان ساکن ایران و همچنین هنرمندان ساکن کشورهای دیگر هستند که با یک هدف مشترک آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

شماری از این هنرمندان پیش از این ورک شاپ‌هایی در بنیاد امید مهر برپا کرده بودند؛ بنیادی که تمرکز خود را روی پرورش فکری زنان جوان برای پیدا کردن راه تازه‌ای در زندگی قرار داده است.

آثاری که در این نمایشگاه ارائه می‌شود برای حمایت از این بنیاد به فروش می‌رسد این نمایشگاه از 2 تا 5 فوریه (13 تا 16 بهمن ماه امسال) در محل گالری اثر برپا خواهد شد.

در این نمایشگاه هنرمندان ایرانی گرد هم آمده‌اند تا زندگی تازه‌ای به جوانان تحمت حمایت مرکز امید مهر بدهند همچنین با خرید این آثار سهم معناداری در غلبه بر مشکلات این جوانان خواهند داشت.

هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه ارائه خواهد شد شامل پرویز تناولی، عباس کیارستمی، فریده لاشایی، شادی قدیریان، صادق تیرافکن، سمیرا علیخانزاده، علیرضا آدمبکان، ایمان افسریان، افسون، شهریار احمدی، مریم امینی، امیر موسوی، پویا آریانپور، رضا عظیمیان، شاهپری بهزادی، علی چیت ساز، بیتا فیاضی، سیافک فیلی زاده، ابتهاج قناد زاده، محمد غزالی، کوروش قاضی مراد، هنگامه گلستان، کاوه گلستان، آرش حنایی، باربد گلشیری، غزال خطیبی، عباس کوثری، فرساد لباف، بهداد لاهوتی، رضا لواسانی، رکسانا منوچهری، امین میسامی، احمد مرشدلو، کاوه نجم آبادی، بیژن رفعتی، آزاده رزاق دوست، بابک روشنیان نژاد، مهران صابر، محسن صادقیان، بهرنگ صمدزادگان، گلنار طبیب زاده، ژینوس تقی زاده، مجتبی تاجیک، شیده تامی، نیوشا توکلیان و مرتضی زاهدی است.

بنیاد امید مهر در حمایت از کودکان خیابانی و زنان پناهنده تاسیس شده که این نمایشگاه نیز در همین راستا است.

 

کد خبر 158518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز