همشهری‌آنلاین: هافبک تیم فوتبال استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد تا زمان بازگشت او به میادین در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

آندرانیک تیموریان - علیرضا محمد

فارس گزارش داد: آندرانیک تیموریان چندی پیش از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی شد. پس از این موضوع اعلام شد وی با انجام کارهای درمانی حداکثر 4 یا 5 هفته دور از میادین خواهد بود اما این اتفاق رخ نداد تا این بازیکن مجبور شود پای خود را به تیغ جراحی بسپارد. قرار بود تیموریان ساعت 14 امروز در کلینیک شایان‌مهر زیر نظر دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار ‌گیرد.

گفته می‌شود تیموریان باید زودتر از این‌ها تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت اما برخی‌ها اعتقاد دارند تشخیص اشتباه کادر پزشکی کنونی استقلال مانع این امر شد. هنوز مدت  زمان دوری تیموریان از میادین مشخص نشده است.

پیش از این بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی، پژمان منتظری و مهدی امیرآبادی نیز با مصدومیت مواجه شده بودند که با کمک اعضای پیشین کمیته پزشکی استقلال و دکتر نوروزی که ابتدای فصل پس از 15 سال از این تیم جدا شد، به میادین بازگشتند.

غیبت احتمالی مدافع پرسپولیس در داربی 74

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه دست بازی مقابل ذوب آهن را از دست داد. علیرضا محمد در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از ناحیه دست دچار مصدومیت و تعویض شد. پس از عکسی که محمد از دستش گرفت مشخص شد که وی دیدار روز یکشنبه مقابل ذوب آهن را از دست داده است.

تکلیف محمد برای حضور در دربی 74 تا سه‌شنبه مشخص می‌شود و این احتمال وجود دارد که این بازیکن دیدار روز پنجشنبه 13 بهمن برابر استقلال را هم از دست بدهد.

کد خبر 158461
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز