همشهری آنلاین: سرپرست سابق تیم پرسولیس تهران گفت: در صورت رفتن دنیزلی از پرسپولیس حاضرم دوباره به عنوان سرپرست به فعالیت در تیم محبوبم بپردازم.

خوردبین

محمود خوردبین در گفت و گو با ایسنا ، با اعلام این مطلب گفت: پس از اعلام عدم نیازم از سوی دنیزلی مسئولان باشگاه برای ادای احترام به بنده پست مشاور فنی مدیرعاملی را پیشنهاد کردند که به هیچ وجه این پست فرمالیته را نمی‌پذیرم.

 وی در خصوص نتایج این فصل سرخپوشان اظهار کرد: نتایج گرفته شده پرسپولیس در فصل جاری بی‌سابقه بوده و دنیزلی برای تغییر ساختار تیم به زمان نیاز دارد و امیدوارم بتواند به وضعیت سرخپوشان سر و سامان مطلوبی بدهد.

 سرپرست سابق تیم پرسولیس تهران برگزاری لیگ برتر با 16 تیم را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: اگر تعداد تیم های به 16 تیم کاهش یابد هم سطح فنی مسابقات بالاتر رفته و هم فشردگی مسابقات کاهش می یابد.

 خوردبین همچنین با بیان اینکه اکنون به عنوان سرپرست تیم والیبال گسترش نوین کشاور تهران به فعالیت می پردازد، تصریح کرد: تیم والیبال گسترش نوین کشاور تهران از ابتدای فصل با نظارت و مدیریت بنده بسته شده است و به دلیل اینکه کارمند بانک کشاورزی هستم پس از جدایی از جمع سرخپوشان وظیفه سرپرستی این تیم را پذیرفتم. 

وی در پایان عملکرد تیم والیبال نوین کشاور را در این فصل از رقابت ها دور از انتظار دانست و عنوان کرد: به هیچ وجه از نتایج بدست آمده رضایت ندارم و باید در ادامه رقابت ها بتوانیم عملکرد خود را بهبود بخشیم.

کد خبر 158402
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز