همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که ذوب آهن از تیم‌های ریشه‌دار ایران است گفت: می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی خبر بازگشت "پرسپولیس قدرتمند" را به هواداران بدهیم

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن از تیم‌های اصل و نسب دار فوتبال ایران است که به رده‌های بالای جدول رده بندی چشم دارد.، ما می‌خواهیم خبر بازگشت دوباره به "پرسپولیس قدرتمند" را در ورزشگاه آزادی به هوادارانمان بدهیم، چرا که پس از بازی با ذوب آهن بازی‌های مهم بیشتری پیش رو داریم و باید خود را برای آن‌ها آماده کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به شکست تیمش در بازی روز گذشته مقابل نفت آبادان اشاره کرد و گفت: هفته‌ خوبی را پشت سر نگذاشتیم، اما مسائلی هست که برای هر تیمی پیش می‌آید. مهم این است که هر چه سریع‌تر از شرایط روحی پس از شکست خارج شویم. پرسپولیس تیم بزرگی است و جوی که پس از شکست برابر نفت آبادن ایجاد شده است، خیلی زود برطرف می‌شود. در فوتبال روزهایی پیش می‌آید که کارهایی که می خواهید در زمین اجرا نمی‌شود و یا شانس اجرای آن را پیدا نمی‌کنید.

 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر نفت آبادان بازیکنان این تیم را به کسر 10 درصد و میثاق معمارزاده را به کسر 15 درصد از قرارداد جریمه کرد، دنیزلی در این رابطه گفت: پس از بازی با نفت آبادان فرصت نشد با رویانیان صحبت کنم، اما پس از دیدار با ذوب آهن در این باره جلسه‌ای با وی خواهم داشت. ما همه برای موفقیت پرسپولیس کار می‌کنیم و در پاداش‌ها و جریمه‌ها به طور یکسان شریک هستیم. نباید به گونه‌ای باشد که جریمه معمارزاده با دیگران فرق کند، در جلسه‌ای که با رویانیان خواهم داشت، نظرم را به او می‌گویم.

 همچنین پس از شکست پرسپولیس برابر نفت صحبت‌هایی ردوبدل شده توسط بازیکنان در رفتن این تیم در رسانه‌ها و مطبوعات چاپ شد که این مساله باعث اختلاف شدید علی کریمی شد و او از این مساله به عنوان وجود جاسوس در تیمش یاد کرد.

 سرمربی پرسپولیس در این باره گفت: من بر اساس شایعات کار نمی کنم. می‌دانم که در رختکن چه حرف‌هایی به بازیکنانم زده‌ام و بازیکنان هم می‌دانند که به آن‌ها چه گفته‌ام. اکنون نیز اگر شما بخواهید به شما هم می‌گویم، اما در این باره این مساله که بازیکنی باشد که اطلاعات رختکن را به رسانه‌ها بدهد، حتی نمی‌خواهم فکرش را بکنم. چون اگر چنین فردی وجود داشته باشد، خیلی زود مشخص خواهد شد.

 در ادامه خبرنگاری از دنیزلی پرسید که با توجه به عملکرد معمارزاده در برابر نفت آیا قصد دارد در برابر ذوب آهن از دروازه‌بان دیگری استفاده کند که او گفت: جواب سوالاتان را در روز بازی خواهید فهمید. شانس همه بازیکنان برای حضور در ترکیب تیم مساوی است. میثاق هم برابر نفت روزی پر از بدشانسی پشت سر گذاشت؛ روزی که ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید.

 در این لحظه خبرنگاری به دیدار آینده پرسپولیس برابر استقلال اشاره کرد و گفت بازی با ذوب آهن پیش درآمدی بر آن بازی است و از او خواست که نظرش را درباره آن بازی اعلام کند، دنیزلی گفت: اگر اکنون بخواهم درباره داربی صحبت کنم، بدین معنی است که بازی با ذوب آهن را نادیده گرفته‌ام در حالی که این گونه نیست و من نمی‌خواهم چنین برداشتی شود. پس از بازی با ذوب آهن به اندازه کافی وقت برای صحبت کردن درباره داربی داریم. ‌

 دنیزلی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در بازی یکشنبه روند پیروزی‌هایش در ورزشگاه آزادی در نیم فصل دوم را ادامه دهد، عنوان کرد: ورزشگاه آزادی خانه‌ی ما است و آرزویمان این است که طرفداران و بازیکنانمان همیشه از این ورزشگاه سر بلند بیرون بیایند. در نهایت فوتبال یک ورزش است که همه می‌آیند در آن موفق شوند، ما هم فقط برای موفقیت خودمان تلاش می‌کنیم .

 در ادامه خبرنگاری پرسید آیا وضعیت نه چندان مطلوب ذوب آهن تاثیری در بازی این تیم خواهد داشت یا خیر؟ که دنیزلی در پاسخ گفت: امسال آن چنان فرصت نکرده‌ام که بازی‌های ذوب آهن را تماشا و آن‌ها را آنالیز کنم. در مدتی که در پرسپولیس بودم، سعی کرده‌ام که روی تیم خود تمرکز کنم و بازیکنانم را بهتر بشناسم. ما بازی‌های مهمی را در لیگ برتر و در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم و اکنون زمانی است که هم من بازیکنانم را بشناسم و هم آن‌ها مرا بهتر بشناسند. درباره بازی یکشنبه هم باید بگویم که برای پیروزی شدن برابر ذوب آهن همه چیزمان را وسط می‌گذاریم تا ان‌شاءالله به هدف‌مان برسیم.

 در ادامه خبرنگاری به دنیزلی گفت که او در هنگام آمدنش به پرسپولیس حرفی از قهرمانی نزد، اما چند تن از بازیکنانش پس از بازی با شهرداری تبریز قول قهرمانی داده‌اند، آیا این مساله برای هواداران غرور کاذب ایجاد نمی‌کند، که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: نمی‌دانم بازیکنانم پس از بازی با شهرداری چه گفته‌اند، اما بدون توجه به شرایط تیم اگر بازیکنانم چنین حرفی زده‌اند، به آن‌ها تبریک می‌گویم. کسانی قهرمانی را به دست می‌آورند که به آن فکر می‌کنند. مساله ‌ای در فوتبال وجود دارد که به آن «روح قهرمانی» می‌گویند. این مساله در مورد مربی بازیکن و هوادار مصداق دارد. کسانی که از این روح برخوردار نباشند، هیچ گاه موفق نمی‌شوند.

  دنیزلی در ادامه درباره حضور مهرداد پولادی به صورت قرضی در پرسپولیس و بازی او در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با جلساتی که با مسئولان باشگاه داشته‌ام به این نتیجه‌ رسیدیم که مهرداد پولادی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند. فیلم‌ بازی‌های او را دیده‌ام و او را می‌شناسم. ضمن این که ما اکنون در حال بررسی بازیکنانی هستیم که قرار است در فصل آینده در پرسپولیس بمانند. از مسئولان هم می‌خواهم که از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند، چرا که عملکرد آن‌ها به ما می‌گوید که کدامیک را نگهداریم و کدام یک را بیرون کنیم.

 دنیزلی در پایان نشست خبری‌اش صحبتی هم خطاب به خبرنگاران و رسانه‌ها داشت، او گفت: در بازیهایی که در تهران برگزار می‌شود، مشکلی برای حضور در نشست‌های خبری ندارم، اما در بازی‌های بیرون از خانه صحبت و نشست‌ها سخت است. همچنین در روزنامه‌ای خواندم که نوشته بود من خود را بالاتر از سطح فوتبال ایران می‌دانم، در حالی که چنین نیست، چون اگر چنین احساسی داشتم، اصلا به ایران نمی‌آمدم. استقبالی که هواداران پرسپولیس از من کردند باعث شد که به ایران بیایم. نه من و نه هیچ مربی دیگری نمی‌تواند ادعا کند که از سطح فوتبال ایران بالاتر است، هر لیگی برای آن کشور و دنیای فوتبال مهم است. من از این که در لیگ ایران و به ویژه‌ در پرسپولیس کار می‌کنیم، احساس غرور می‌کنم.

کد خبر 158549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز