همشهری آنلاین: مهدی مهدوی کیا که در دیدار مقابل استقلال در نیمه دوم به همراه ایمون زاید وارد زمین شد بازی قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و پاس گل دوم سرخپوشان نیز حاصل سانترهای دیدنی او بود. شماره 19 سرخ‌ها از این داربی می‌گوید.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی مهدوی‌کیا در مورد این برد پرسپولیس اظهاراتی داشته که مهمترین اظهاراتش به نقل از گل در زیر آمده است:

*بازی خیلی سختی بود و وقتی 10نفره شدیم کمتر کسی فکر می‌کرد بازی را ببریم. خدا را شکر در کمتر از 15دقیقه 3 گل زدیم و باید از حمایت تماشاگران تشکر کنیم.

* باور داشتیم که می‌توانیم بازی باخته را با 10نفر عوض کنیم. اگر باور نداشتیم که سه گل نمی‌زدیم. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و 10نفره هم بودیم. خوشحالم 3 موقعیت جدی ما تبدیل به گل شد و ایمون زاید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

* زاید نشان داد که چارچوب را فوق‌العاده می‌شناسد. او گل‌هایی زد که معمولا در فوتبال ایران کم دیده می‌شود. پنجشنبه روز این بازیکن بود و امیدوارم همیشه اینگونه باشد.

* دنیزلی قبل از بازی با من حرف زد و گفت که نمی‌خواهم از تو در خط دفاعی استفاده کنم. او قصد داشت از من در خط هافبک و برای کارهای تهاجمی استفاده کند و من هم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. وقتی به زمین رفتم نهایت تلاشم را به خرج دادم.

* زمان حضور در زمین که با زاید وارد شدیم بیشتر روی ارسال از کناره‌ها برنامه داشتیم و با توجه به حضور زاید در خط حمله قصد داشتیم که از توپ‌های هوایی استفاده کنیم. من خیلی خوشحالم که در این مسابقه پاس گل دادم.

* خدا را شکر می‌کنم که رکورد من شکسته نشد. من در 4بازی مقابل استقلال صاحب 4پیروزی شده‌ام.

* استقلال در نیمه اول موقعیت چندانی نداشت و از یک تک فرصت استفاده کرد. آنها در نیمه دوم بعد از گل دوم فکر کردند که همه چیز تمام شده است و خیلی زود خوشحال شدند ولی فوتبال 90دقیقه است و حتی ثانیه‌هایش سرنوشت یک بازی را عوض می‌کند. این برد از لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد. ما واقعا تحت فشار بودیم.

* من صحنه اخراج اولادی را به درستی ندیدم ولی فکر می‌کنم که کارت قرمز نداشت. اخراج اولادی انگیزه‌های ما را بیشتر کرد و همه چیز را تغییر داد.

* دنیزلی از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب تیم را آماده کرد و همانطور که وعده داده بود دربی را نباخت. دنیزلی قبل از بازی در رختکن تمامی بازیکنان نیمکت‌نشین را جمع کرد و به ما گفت که این شما هستید که امروز سرنوشت مسابقه را رقم خواهید کرد. این حرف‌های دنیزلی نشان داد که او واقعا یک مربی بزرگ است.

* این یکی از بازی‌های رویایی من در طول دوران بازیگری‌ام بود. در واقع باید بگویم که جزو سه مسابقه رویایی من بود که هیچ وقت آنها از یاد نخواهم برد. یکی بازی ایران و استرالیا بود، یکی دیدار ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی که ما 2 بر یک عقب بودیم ولی در نهایت 3 بر 2 بردیم و یکی هم همین بازی.

کد خبر 159334
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز