همشهری‌آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه حقیقی و میثاق معمارزاده از اول با هم بد خوب کار نکردند و بد بستند. حالا که حقیقی رفته نمی‌دانم دیگر مشکل معمارزاده چیست. شاید او دلش برای حقیقی تنگ شده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت آبادان

 محمد رویانیان پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهارات قابل توجهی داشته که مهمترین آنها را می‌خوانید:

* شکستی که مقابل نفت آبادان متحمل شدیم بسیار شگفتی آور بود چرا که انتظار نداشتیم با آمدن مصطفی دنیزلی و برنامه‌ریزی‌ها و تمریناتی که این مربی خوب برای تیم در نظر گرفته است دیگر متحمل چنین شکست‌هایی شویم.

* من تعهد خود را در قبال باشگاه پرسپولیس عمل کردم و در یک فضای محدود نیم فصل توانستیم با نهایت ظرفیت و توان خود نیازهای تیم را در حد توان برطرف کنیم.

* ‌از آنجایی که من در نیم فصل به پرسپولیس آمده بودم می‌توانستم تیم را رها کنم و در فصل آینده برنامه‌های خود را اجرا کنم اما این کار انسانی نبود به همین خاطر در جهت جلب رضایت هواداران تیم را تقویت کردیم تا در مسابقات لیگ و پیکارهای آسیایی حضوری قدرتمند داشته باشیم.

* ما تلاش کردیم تیمی که از نظر روحی شکست خورده بود را به انسجام و اتحاد برسانیم. در این شرایط انتظار ما از بازیکنان این است که به مراتب بهتر از گذشته عمل کنند.

* از پیروزی صنعت نفت ناراحت نیستم ناراحتی من از این است که چرا با این نتیجه شکست خوردیم ناراحتی من از این است که چرا دروازه‌بان ما با وجود اینکه یکی از بهترین مربی دروازه‌بان‌ها را استخدام کرده‌ایم این چنین راحت گل می‌خورد.

* ناراحتی من از بازیکنانی است که 6 تا 7 نفر از آنها توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شدند اما نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

* من از طرف هواداران این حق را دارم که از بازیکنان گلایه کنم و جرایمی را برای آنها در نظر بگیرم.

* ما در کنار تقویت تیم یک سیستم ارزیابی فنی برای بازیکنان در نظر گرفتیم که با هر بازی خوب یا بدی که انجام می‌دهند نمرات مثبت و منفی برای آنها در نظر خواهیم گرفت. در پایان فصل با بررسی همین نمرات در خصوص ادامه همکاری با بازیکنان تصمیم گیری خواهیم کرد.

* ما بازیکنان با غیرت و توانمندی داریم که از آنها انتظار می‌رود منسجم عمل کنند ما بازیکنی می خواهیم که فقط برای پیروزی به میدان برود نه شکست و مساوی.

* بازیکنی که می‌خواهد برای شکست و تساوی به میدان برود همان بهتر که در زمین حاضر نشود. بازیکنی که چنین روحیه‌ای دارد باید مرد باشد و از مربی خود بخواهد تا او را به زمین نفرستد. بازیکنان باید با قدرت، شرافت و مردانگی بازی کند چرا که 20 میلیون طرفدار پرسپولیس ملعبه دست ما نیستند.

* متاسفانه حقیقی و میثاق معمارزاده از اول با هم بد خوب کار نکردند و بد بستند. حالا که حقیقی رفته نمی‌دانم دیگر مشکل معمارزاده چیست. شاید او دلش برای حقیقی تنگ شده است.

 به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه پرسپولیس تصمیم انضباطی جدید نیز گرفته است که بر اساس آن 10درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل باخت برابر ملوان و صنعت نفت آبادان کسر شد. البته جریمه میثاق معمارزاده 15 درصد کسر از قرارداد است.

کد خبر 158395
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز