همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشکل اصلی تیمش را گل خوردن در دقایق ابتدایی بازی عنوان کرد و گفت: بازی با صنعت نفت تقابل بین مهاجم آماده تیم فوتبال صنعت نفت یعنی "فونیکه سی" و ضعف مطلق دروازه‌بان ما بود که منجر به شکستی سنگین شد.

مصطفی دنیزلی پس از دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و با برتری 4 بر 2 تیم میزبان به پایان رسید در خصوص این دیدار و دلیل حاضر نشدنش در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگار مهر گفت: در هیچ جای دنیا به غیر از ایران مرسوم نیست که مربیان باشگاه‌ها مجبور باشند قبل از بازی در کنفرانس خبری شرکت کنند.

دنیزلی ادامه داد: این موضوع تنها در خصوص بازی‌های ملی صحیح است. به نظر من اگر قرار است روز قبل از بازی مصاحبه‌ای توسط مربیان برگزار شود بهتر است در هتل انجام شود تا مربیان مشکلی برای حضور در نشست خبری پیش از بازی نداشته باشند.

وی در خصوص بازی تاکید کرد: آبادان یک شهر تمام فوتبالی است که مردم در آن به فوتبال عشق می‌ورزند، بنابراین تیم‌هایی که مقابل تیم صنعت نفت در این شهر بازی می‌کنند همواره با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

دنیزلی اظهار داشت: این بازی در واقع تقابل بین دو بازیکن بود. تقابل مهاجم آماده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یعنی "فونیکه سی" و ضعف مطلق دروازه بان ما که منجر به خلق این نتیجه شد.

وی با بیان اینکه اشتباهات دروازه بان ما کاملا فاحش بود، گفت: این اشتباهات فاحش را در درون دروازه تیم قطعا در بازی‌های آینده رفع می‌کنیم.

بر اساس گزارش مهر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: طی چند وقت اخیر مشکل اصلی پرسپولیس این است که در دقایق ابتدایی بازی گل می‌خورد که این موضوع تاثیر روحی و روانی منفی بر روی تیم می‌گذارد. مطمئن باشید ما سعی می‌کنیم با انجام تمرینات منظم این مشکل را برطرف کرده و در هفته آینده بازی خوبی را به معرض نمایش بگذاریم.

کد خبر 158307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز