سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروهی از متخصصان سلامت و تغذیه در انگلیس اعلام کردند اگر سر کار دچار ولع و اشتیاق شدید به خوردن شکلات می‌شوید، می‌توانید با یک پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای این میل زیاد را تا 50 درصد کاهش دهید.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر آدریان تیلور در دانشگاه انگلیسی اگزستر پس از مطالعه روی 78 داوطلب که مصرف کننده مداوم شکلات هستند به این نتایج دست یافت.

این آزمایشات معلوم کرد کارمندانی که قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت‌های شغلی روزانه ورزش می‌کنند تمایلشان به خوردن شکلات به عنوان تنقلات تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند و به مصرف قطعه کوچکی از این خوردنی در طول روز قناعت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، دکتر تیلور در این مقاله که در مجله «اشتها» منتشر شده تصریح کرد: ما اغلب احساس می‌کنیم که این تنقلات به ما انرژی می‌دهند، کمک می‌کنند تا با استرس خود در محل کار و با کسالت و بی حوصلگی خود مقابله کنیم اما این روش اغلب تاثیر مفیدی ندارد در حالی که مطالعه جدید تایید می‌کند که یک پیاده‌روی کوتاه می‌تواند نیاز شما را به خوردن این تنقلات که عامل چاقی و بیماری در بلندمدت هستند، تعدیل کند و درعین حال از استرس شما هم می‌کاهد.

کد خبر 157519
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز