همشهری آنلاین: مهدی مهدوی کیا پس از بازگشت به پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس آخرین باشگاهی است که در آن بازی خواهد کرد، گفت: خوشحالم که توانستم پس از 13 سال به پرسپولیس بازگردم.

مهدوی کیا مهدی

مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره پیوستنش به پرسپولیس گفت: خوشحالم که پس از 13 سال به پرسپولیس بازگشتم. این علاقه قلبی من بود. روز گذشته با مصطفی دنیزلی جلسه‌ای خصوصی داشتم و او من را متقاعد کرد که می‌توانم در این شرایط به پرسپولیس کمک کنم.

 وی درباره بازگشتش به پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این تیم گفت: خاطرات بسیار خوبی از پرسپولیس دارم. جوانی‌ام را در این تیم گذراندم. دوست دارم حالا که باتجربه شده‌ام با تجربه‌ام به پرسپولیس کمک کنم. می‌خواهم در نیم فصل دوم به اعتمادی که به من شده است جواب دهم. حقیقت این است که به خاطر هواداران به پرسپولیس برگشتم.

 وی در پاسخ به این سوال که شما با پیراهن 17 از پرسپولیس رفتید، آیا دوست دارید این پیراهن خاطره‌انگیز را دوباره به تن کنید؟ گفت: برای من هیچ وقت این چیزها مهم نبوده است، ضمن اینکه الان وسط فصل است.

 مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا امسال با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می‌کنید؟ گفت: در بازیگری، پرسپولیس منزل آخر من است، در صحبتی هم که با دنیزلی داشتم، درباره حضورم تا پایان نیم فصل بود. هنوز قراردادی با پرسپولیس نبسته‌ام و تنها قولی که به دنیزلی داده‌ام این بوده است که از یکشنبه در تمرین‌ها حاضر شوم.

 وی در پاسخ به این سوال که برای مهدوی کیا تیم زیاد بود اما شما با اصرارتان برای حضور در پرسپولیس بار دیگر تعصب‌تان را به این تیم نشان دادید، گفت‌: همیشه گفته‌ام داستان پرسپولیس برای من از همه تیم‌ها جداست. وقتی شما از بچگی به چیزی علاقه‌مند هستید نمی‌توانید آن را از دل‌تان جدا کنید. من هم هیچ وقت نمی‌توانستم روزهای خوشی که در پرسپولیس داشتم را از یاد ببرم. در تیمی بازیکن ثابت بودم که در آن بازیکنان بزرگی مانند عابدزاده، محرمی، شاهرودی، نامجو مطلق، ادموند بزیک و علی دایی حضور داشتند. در این چند وقت مطالب زیادی را در رسانه‌ها خواندم که می‌نوشتند مهدوی کیا برای حضور در پرسپولیس به آب و آتش زده است، هر چند این مطالب مثبت بود اما برای من هواداران پرسپولیس اهمیت زیادی داشتند.

 وی افزود: در دو سالی که به ایران بازگشته‌ام، هرجا پرسپولیسی‌ای را می‌دیدم از من می‌پرسیدند چه زمانی به پرسپولیس می‌آیید و وقتی قرار شد با دنیزلی به صورت خصوصی صحبت کنم، به خودم گفتم که اگر پاسخم منفی باشد، تمام عمر شرمنده هواداران می‌شوم. من باید از همه دوستانم تشکر کنم. دوستان رسانه‌ای هم با مطالب‌شان از من حمایت کردند. برایم همیشه اولویت این بوده که در آرامش بازی کنم.

 وی افزود: در ابتدای فصل و با وجود آن اتفاقاتی که برایم افتاد تنها کسی که به صورت عملی و نه در حد حرف از استیلی حمایت کرد من بودم و حالا خوشحالم که به خاطر هواداران دوباره به پرسپولیس بازگشتم.

 وی درباره وضعیت کنونی پرسپولیس گفت: هنوز از نزدیک تیم را ندیده‌ام اما پرسپولیس با برخی مصدومیت‌ها مواجه است.

 یکی از اتفاقات جالب درباره مهدوی کیا رویارویی دوباره او با توماس دال سرمربی سابق هامبورگ است. دال که همبازی مهدوی کیا و هم مربی او بوده، این روزها سرمربی الهلال عربستان، حریف پرسپولیس است. مهدوی کیا در این باره گفت: فکر می‌کنم که این از اتفاقات جالب فوتبال است که ما پس از سال‌ها دوباره با هم روبه‌رو می‌شویم و برایم شیرین است.

 وی در پاسخ به این سوال که اما دال یک فصل شما را اذیت کرد، گفت: بعد از آن فصل روزهای خوبی را در کنار هم داشتیم. دال مربی سال بوندسلیگا شد و من بهترین مدافع لیگ آلمان و روبه‌رو شدن دوباره من با دال اتفاق شیرینی است.

 مهدوی کیا در ادامه با تشکر از مهندس عابدینی و رویانیان گفت: ماه‌های خوبی را در داماش پشت سر گذاشتم و با کمک بازیکنان و کادر فنی نتایج خوبی کسب کردیم. هواداران واقعی داماش هم به ما لطف داشتند و با تشویق‌هایشان به ما روحیه دادند. در مورد آن اتفاقات و افراد خاص که مشکلاتی را ایجاد کردند، در آینده در برنامه تلویزیونی که هم مردم صدایم را بشنوند و هم تصویرم را ببینند صحبت خواهم کرد اما امیدوارم داماش با هواداران واقعی‌اش به نتایج خوبش ادامه دهد و من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم

کد خبر 155527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز