شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم "یتیم خانه" به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا محصول سال 2007 11 دی‌ماه ساعت 16 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه برنامه نمایش فیلم در فصل زمستان سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران، فیلم "یتیم خانه" به کارگردانی خوان آنتونیا بایونا محصول سال 2007 میلادی به مدت 110 دقیقه، روز یکشنبه 11 دی‌ماه ساعت 16 به نمایش درمی‌آید.

داستان فیلم "یتیم خانه" از آن جا آغاز می‌شود که لورا پس از خرید یتیم خانه‌ای که کودکی اش را آن جا گذرانده بود، تصمیم می‌گیرد تا در آنجا ساکن شده و پس از ‏بازسازی بار دیگر پناهگاه کودکان بی سرپرست نماید.

در اولین روزهای ورود به یتیم خانه و در گردشی ساحلی، لورا ‏متوجه می‌شود که پسرش سیمون دوستی خیالی برای خود یافته است.

این واقعه کم کم راه را برای نگرانی لورا باز می‌کند، چون وقایعی غیر قابل توضیح در آنجا شروع به رخ دادن می‌کند. تا اینکه در روز جشن پایان بازسازی، سیمون ‏گم شده و در جستجو برای یافتن وی پای لورا نیز می‌شکند.

پس از ناکامی پلیس در یافتن ردی از پسر گمشده، لورا ‏گروهی پیر‎ ‎روانشناس متخصص تحقیق در امور فوق طبیعی را به یتیم خانه دعوت می‌کند.

هدف وی یافتن ردی از ‏فرزند گمشده و علت بروز این حوادث است. پیرروانشناس‌ها با کمک مدیومی به نام آئورورا شروع به کار می‌کنند، ‏اما قدم اصلی را باید خود لورا بردارد. کاری که چندان راحت نیست... .‏

علاقمندان برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:00 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای طلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و یا 88955753 واحد سینماتک تماس بگیرند.

 

کد خبر 155509

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز