شواهد و قرائن نشان می‌دهد که وعده دولت برای افتتاح منطقه4 آزادراه تهران- شمال و اتصال چالوس به این مسیر امسال هم محقق نخواهد شد.

بزرگراه

پیش از این اعلام شده بود که این منطقه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید اما معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث این منطقه از آزادراه به‌علت بارندگی‌های شدید و رانش زمین دچار وقفه شده است. احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به‌منظور تحقق وعده‌های قبلی عملیات احداث در این منطقه را تقویت کرده و هم‌اکنون کارگران به‌صورت سه‌شیفته در این محدوده مشغول فعالیت هستند.

وی مشکل نقدینگی را نیز یکی دیگر از موانع پیش روی احداث این آزادراه عنوان کرد و افزود: با وجود این سعی خواهیم کرد که این منطقه را تا قبل از پایان سال‌جاری تکمیل کنیم. به گزارش همشهری عملیات احداث آزادراه تهران- شمال در ابتدای دهه70 کلید خورده و تا‌کنون مسئولان وزارت راه بارها وعده داده‌اند که تا پایان مسئولیت خود این مسیر را تکمیل کنند. پیش از این نیز معاون وزیر راه و شهرسازی به همشهری گفته بود که این آزادراه تا پایان فعالیت دولت دهم یعنی تا سال92 به اتمام خواهد رسید. اما صادقی به‌عنوان یکی از وعده‌های کوتاه‌مدت، تکمیل منطقه4 تا پایان سال90 را مطرح کرده بود. این محدوده حدفاصل سه‌راهی دشت‌نظیر- چالوس به طول حدود 20 کیلومتر است.

کد خبر 155225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز