گروه شهری: با تصویب متمم بودجه هزار و 818میلیارد تومانی، بزرگراه‌های امام علی، شهید صیاد شیرازی، صدر، نیایش، شهید زین‌الدین، یادگار امام و خیابان‌های پیروزی، دماوند، امام خمینی(ره) و دریاچه چیتگر در زمان مقرر به پایان می‌رسد.

طرح عمرانی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری با بیان اینکه اتمام پروژه‌های بزرگراهی هدف اصلی اجرای متمم بودجه بوده است، گفت: از این‌رو برای تملک مسیر بزرگراه امام‌علی به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بزرگراهی 334میلیارد تومان در متمم بودجه به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

سید مناف هاشمی در گفت‌وگو با سما با اشاره به تصویب این متمم بودجه توسط شهرداری تهران در شورای شهر گفت: هدف اصلی شهرداری تهران از اجرای متمم بودجه اتمام پروژه‌های بزرگراهی بود که با تصویب این متمم، اتمام فعالیت‌های عمرانی مثل بزرگراه‌های امام علی، شهید صیاد شیرازی، صدر، نیایش، شهید زین‌الدین، یادگار امام و خیابان‌های پیروزی، دماوند، امام خمینی (ره)، دریاچه چیتگر و رمپ و لوپ‌هایی که در بعضی از مناطق مورد نیاز است در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران به پروژه‌های حمل‌ونقلی، بزرگراهی و مترونگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در متمم بودجه تبصره ویژه‌ای برای اتمام هرچه سریع‌تر پروژه امام علی گنجانده شده است.

وی افزود: براساس این تبصره شهرداری تهران باید تلاش کند تا پایان سال‌جاری مسیر تملکی این پروژه را به اتمام برساند و درصورت مواجه شدن با کسری بودجه اعضای شورا قول مساعد دادند که در اصلاحیه پایان سال، هزینه‌های اضافی این پروژه را تصویب کنند.

کد خبر 153410
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز