همشهری‌آنلاین: کتاب اول مجموعه تحلیل گفتمان رسانه‌های جهان با عنوان رسانه‌های بیگانه: قرائتی با تحلیل گفتمان» به قلم دکتر حسن بشیر، توسط انتشارات سیمای شرق و با همکاری ماهنامه مدیریت ارتباطات، منتشر شد.

مجموعه تحلیل گفتمان رسانه‌های جهان

این کتاب که در برگیرنده‌ تحلیل بازتاب سیزده خبر مهم رسانه‌های جهان، منتشر شده در ماهنامه مدیریت ارتباطات است، یک کتاب دانشگاهی برای شناخت بهتر روش عملیاتی تحلیل گفتمان - پدام- به شمار می‌رود و دانشجویان و فعالان رسانه، ارتباطات، روابط‌عمومی و تبلیغات، مخاطبان آن محسوب می‌شوند.

در این کتاب علاوه بر تحلیل گفتمان نامه احمدی‌نژاد به مردم آمریکا، تصویر پرونده هسته‌ای ایران در رسانه‌های جهان، اسلام هراسی: مقدمه‌ای برای ایران هراسی، ایرانیان دخالت بیگانگان را نمی‌پذیرند، گوته، در بوته آزمایش، بمب سیاسی رئیس‌جمهور، سکولاریسم: نگرانی جدید جهانی، ویکی‌لیکس: ضد جریان دیپلماسی سیاه، شبکه جنبش‌های مردمی و ارتباطات اسلامی، بیداری اسلامی و دیپلماسی تقابلی، تروریسم بحرینی و دیپلماسی سکوت، دیپلماسی تلفیقی جنگ نرم و جنگ سخت و دیپلماسی بحران‌سازی: سوریه و بازنمایی‌های رسانه‌ای منتشر شده است.

more  متن نامه احمدی‌نژاد به مردم آمریکا

این کتاب که چاپ اول آن در 3 هزار نسخه و در 156 صفحه منتشر شده است به قیمت 3800 تومان و از طریق فروشگاه آنلاین www.prshop.ir قابل تهیه است.

کتاب دوم این مجموعه بهار سال آینده منتشر خواهد شد.

کد خبر 154950
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز